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Peter (51-55)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Familie • Oktober 2019 • 1 Woche • Sonstige
Hotel konnte mit Preis-Leistung nicht überzeugen
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

-Preis-Leistung stimmt nicht -Anlage schön und gepflegt -Hauptrestaurant: Raucherbereich ist vor dem Nichtraucherbereich!? -Frühstück:- wo sind die leckeren Brötchen, die es im italienischen Restaurant gibt? -Abendbuffet keine 4 Sterne, Massenabfertigung (Kantine) -beste Restaurants Italiener und Griechische Taverne (Essen und Service TOP!, leider Aufpreis, also muss man für gutes Essen und guten Service zusätzlich zahlen!!!) -Schwimmbecken für Nebensaison viel zu kalt -Kellner machen sich über Kunden lustig, natürlich auf griechisch -Zimmer sehr abgewohnt, einiges defekt (Stromschalter im Badezimmer, Toilettenbrille usw.) -Beistellbett schmutzig -bei dem Preis: Tennisplatz und Schläger, Yoga gegen Gebühr!!!! -Leider noch viele Kleinigkeiten mehr, deshalb nicht überzeugend


Zimmer
  • Schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Oktober 2019
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Peter
    Alter:51-55
    Bewertungen:8
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Peter, First of all, we would like to thank you for taking the time to review your recent stay at Neptune Hotels Resort, Convention Centre & Spa. We are sorry to hear that you did not enjoy the food nor the service in our Main restaurant as much as at the a la carte restaurants. Food is a matter of taste and our service is the same everywhere and therefore we can only respect your opinion. We are glad to inform you that a big majority of our guests rate the food we serve as well as our service in all departments very high and therefore it is a pity that we could not convince you. With regards to your room, we regret to hear that the booked room was not to your liking. We would like to inform you that we have different room types available, from which some are renovated and some not. We are in the middle of a major renovation project of our hotel and at the end, all the rooms will be renovated. We do hope that the final product will be to your liking if you decide to visit us once more. Regarding your comment about the price performance we would like to inform you that we are a 5* hotel and the charges are in line with our hotel category. We are also a Half Board hotel, which means that extra charges may apply, something which is of course clearly indicated in all brochures. We are sorry we were not able to convince you during your stay and we hope to have the honor of welcoming you back again. Until then, we wish you all the best! With kind regards, Neptune Hotels