- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Dieses Hotel der Radisson-Gruppe macht dem Namen Radisson keine Ehre. Es hat keine 5 Sterne verdient. Das Restaurant gleicht einem kleinen Wartesaal. Eine Kleiderordnung gibt es nicht (im 5-Sterne-Hotel). Ich kann mich aber nicht daran gewöhnen, dass in einem 5-Sterne-Restaurant Herren in Badeshorts und Achselhemd zum Abendessen erscheinen. Das Hotel ist übervölkert von russischen Gästen. Das Benehmen dieser Gäste ist katastrophal. Vor der Hotelbar wird sich in die Sessel "gepflanzt" und die nackten Füße auf den Couchtisch gelegt - abstoßend. Einziger Lichtblick: Das Personal ist hervorragend, freundlich und hilfsbereit
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im März 2018 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Hans-Joachim |
Alter: | 71+ |
Bewertungen: | 79 |
Dear Valued Guest, Thank you for your recent stay at Radisson Blu Resort, Fujairah and thank you for your feedback; we highly value such constructive feedback from our guests. We regret that we failed to meet your expectations during your recent stay with us. Your concerns about the overall facilities had been noted and shared with the entire team here at the hotel and will be given utmost consideration to avoid such incidents for our future guests. I appreciate you bringing this matter to our attention and apologies for the inconveniences we caused you during your stay. I sincerely hope that this apology will somehow restore your faith with Radisson Blu Resort, Fujairah. We pride ourselves in our friendly and efficient service with a Yes I Can! Attitude, therefore we’re glad to know that you were satisfied with our service somehow. On behalf of the entire team here at the Radisson Blu Resort Fujairah I would like to thank you for choosing to stay with us and we all hope to see you again when your travels bring you back to Fujairah & have the opportunity to serve you better. Kind regards, Rami Al Bawab, General Manager