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Margit (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2018 • 1 Woche • Strand
Auf gar keinen Fall 5 Sterne wert!
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Plattenbau im Nirgendwo. Ohne Charme und Atmosphäre. Abgeschnitten von der Welt. Standard einer Jugendherberge. Maximal 3 Sterne gerechtfertigt!


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Ganz nett, aber bereits abgewohnt; weder richtig sauber, noch gepflegt


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Das Restaurant hat den Charme einer Mensa. Schlicht bestuhlt, eng und laut.


    Service
  • Eher gut
  • Wie überall in den YAE sind die Gastarbeiter im Dienstleistungsgewerbe sehr bemüht und nett.


    Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht
  • Wer hier absteigt, kommt auf eigene Faust nirgendwohin. Direkte Strandlage, aber außer Beach ist hier gar nichts los.


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Strandlife, Baden in den beiden Pools, Bootsverleih, Tischtennis


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Juni 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Margit
    Alter:51-55
    Bewertungen:44
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valued Guest, Thank you for your recent stay at Radisson Blu Resort, Fujairah and thank you for your feedback; we highly value such constructive feedback from our guests. We regret that we failed to meet your expectations during your recent stay with us. Your concerns about lack of animation and activities, the location, the rooms and maintenance as well as the choice of food had been noted and shared with the entire team here at the hotel and will be given utmost consideration to avoid such incidents for our future guests. I appreciate you bringing this matter to our attention and apologies for the inconveniences we caused you during your stay. I sincerely hope that this apology will somehow restore your faith with Radisson Blu Resort, Fujairah. We pride ourselves in our friendly and efficient service with a Yes I Can! Attitude, therefore we’re glad to know that you were satisfied with our staff and the service provided somehow. On behalf of the entire team here at the Radisson Blu Resort Fujairah I would like to thank you for choosing to stay with us and we all hope to see you again when your travels bring you back to Fujairah & have the opportunity to serve you better. Kind regards, Rami Al Bawab, General Manager