- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Wir waren im März 2020 dort und müssen sagen, dass die Gegend dort - auch das Hotel - für ein Erholungsurlaub optimal ist. Jedoch sind die Bilder, die hier dargestellt werden, in der Realität nicht so prickelnd. Vor allem das Zimmer hat uns enttäuscht. Es wirkte alles sehr billig. Auch der Boden sieht auf den Fotos aus wie Epoxy, ist es aber nicht. Zum Teil kann man sich hier jedoch auch schnell mal eine Schnittwunde zulegen. Die eher armen Kellner (leider Realität), versuchen ihr bestes zu geben. Dem kommen sie auch gerecht. Die besser positionierten Mitarbeiter sind eindeutig hochnäsig und wussten, dass wir auf ihre Strände angewiesen sind. Das gab uns den Grund, dieses Hotel nicht erneut zu buchen. Sowas unterstützen wir nicht. Der Preis ist auch nicht gerechtfertig.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 2 Wochen im März 2020 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Tufan |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Narty, Thank you for taking the time to share your experience following your stay with us at Zilwa attitude which I sincerely regret, you did not fully enjoy your vacation. With regards to the room style, I respect your views and regret that the decor was not as per your expectations. Kindly note that as advertised on our website and TO brochures, our local islander architecture is based on the Otentik Mauritian culture concept which is concrete floors, bamboos and other recycled wood. I am sorry if our rustic decor gave the impression of being dirty. I have read your comments about the behavior of some of our Family Members with great concern. Rest assured that this is not our usual standard. I would like to share that we have strengthened our ongoing training program for all our Family Members and even our young recruits. We strongly believe in helping our young Mauritian collaborators succeed in starting a hotelier’s career. I have taken good note of your constructive comments which I have shared with my team to avoid such situations in the future. I hope that you will give Attitude hotels a second chance should you come back to Mauritius in the future, perhaps in another hotel of our group which corresponds better to your taste. Best Regards, Guillaume Tyack Cluster General Manager