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Monika (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • August 2019 • 2 Wochen • Sonstige
Heruntergewirtschaftetes Hotel
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Das Hotel ist in einen völlig herunter gekommenen Zustand. Nichts funktioniert.Weder die Toilettenspülung noch die Duschamatur.Beim Duschen ist Vorsicht geboten, weil sich nichts regulieren lässt.In unserem Zimmer wuchsen Pilze aus der Wand.Die Zimmer sind viel zu klein. Wenn ein Zustellbett im Zimmer steht, wird es mit dem Aussteigen aus dem Bett schwierig wegen Platzmangel.


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Katastrophal. Allerdings soll im nächsten Jahr drei Monate renoviert werden, wie mir der Manager erzählte. Ein Abriss wäre sinnvoller!!!


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Das Essen ist schlecht. Eine Sorte Brot war geniessbar.Das Fleisch war grundsätzlich tot gebraten, so dass man sehr lange damit zu tun hatte


    Service
  • Sehr schlecht
  • Leider ist mir nichts positives aufgefallen


    Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht
  • Das Hotel liegt nicht am Diani Beach wie beschrieben, sondern am Galu Beach etwa 10 Kilometer entfernt, wo gar nichts los ist. Die Entfernung nach Ukunda beträgt ca.11 Kilometer. Ein Besuch lohnt sich allerdings keinesfalls.


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Die Animation war gar nicht so schlecht. Animateure sehr freundlich.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im August 2019
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Monika
    Alter:51-55
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Guest Name: Ms. Monika Muehlen Stay Dates: 31st July to 5th August and 8th Aug to 14th August 2019 Room No: 065 / 066 Dear Ms Muehlen, Greetings from Neptune Hotels and thank you for the feedback. After investigation, please find the factual response on your points: Before Safari: • Guest checked in around 1200 hrs, they were escorted to the room 065 (superior garden view – 2nd last bungalow). • On 1st August, guest informed about flush was not working and it was rectified immediately. • There was no other complaint or request from their room until 5th August. • Room has been serviced daily with all triple occupancy amenities as per the standard. After Safari: • Guest came back from safari at 1500 hrs, this time also, they were given room 066 (superior garden view – last bungalow). • On 8th August, guest requested for hair dryer and HK associate went & informed that it was in the dressing table drawer. • There was no other complaint or request from this room until their check out 14th August. • Tour Leader Titus also confirmed that these guests haven’t approached him for any kind of issue or complaint though he has met them twice during their stay. They did not book the safari through him, it was pre-booked by themselves. • I have personally checked the room with Housekeeper, we have not found any defects in the room which the guest has mentioned. • Superior side rooms are very much spacious to move around after putting the extra bed in the room. • This guest has not approached anyone in the hotel or his Tour Leader to mention any of the issues which he has pointed below, else, we could have offered room change to Paradise or maybe closer to the facilities. • During these days of his stay with us, we have been doing 90% occupancy on an average and these two rooms mentioned above are continuously occupied since then. Regards, The Neptune Team