- Zustand des HotelsGut
- Allgemeine SauberkeitGut
Getränke in der hotelanlage sind unverhältnismäßig teuer. Am Essen bemerkt man dass gespart wird ? Nicht gemeint ist die Menge sondern einzelne Zutaten die etwas teurer sind wird extrem gespart.
- Ausstattung des ZimmersEher gut
Guter Meerblick Einrichtung passt Bett war nur zusammengestellt kein richtiges Ehebett
- GeschmackEher gut
Könnte besser sein nudelgerichte oft zu kalt ohne Geschmack
Zimmer wird nur jeden 2 Tag gereinigt angeblich wegen corona . Meines Erachtens ist dies eine Sparmaßnahme . Handtuchwechsel nur nach 4 Tagen ist meines Erachtens zu spät. Man bekommt aber früher frische Handtücher wenn man es meldet
- FreizeitangebotEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Nicht genutzt
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Oktober 2020 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Birgit |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Birgit, With this opportunity we would like to thank you for taking the time to share a review and let us know about your stay in Grecotel Creta Palace. We are happy to read that you have enjoyed the view from your room. However, we are deeply sorry to read that our current housekeeping services did not meet your expectations. At this point, we would like to mention that daily housekeeping service was available upon requestand guest’s consent. Therefore, under these unprecedented circumstances we all experienced this summer, we had to temporarily adjust our operational procedures and product, thus creating a safe for all but a relaxing holiday environment for our esteemed guests, an altogether different format though from the normal, yet so necessary. It goes without saying that when vaccinations start and we all get back to our normal lives, we will reinstate all our services and operations to the usual high standard offerings you know Grecotel is so well known for. Lastly, we truly welcome and value your comments about the food and beverage offering as direct feedback always helps us to try harder, in order to improve our product, exceed our guests’ expectations and continue providing exclusive services. Once more, we would like to thank you for your constructive remarks and we hope that we will have the pleasure of welcoming you again! Kind Regards, Vassilis Minadakis General Manager Grecotel Creta Palace