- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
- Zustand des HotelsEher gut
- Allgemeine SauberkeitEher gut
Waren schon 5x in der Türkei und das war bis jetzt das schlechteste Hotel in dem wir waren. 95% der Gäste stammten aus Russland. Animation und Shows waren alle in Englisch, Russisch und Türkisch. Die Stühle und Tische bei den Abendshows schauten so aus, als wären sie von einer alten Schule gekauft worden. Keine Bedienung beim Essen bzw. bei den Abendshows. Die Getränke musste man sich selber holen. Essen: Der Weg zum Speisesall war furchtbar. Es roch extrem nach Fekalien. Das essen war extrem gewöhnungsbedürftig alle Speisen waren kalt: Auswahl war im Hauptrestaurant dürftig (keine Pizza, wenig Fisch, keine Zwiebelringe usw...)Auch beim Essen wurden keine Getränke serviert, was meiner Meinung nach bei einem 5 Sterne Hotel nich vorkommen darf. Außerdem hat es mich gestört, dass die Kellner fast immer dreckige Arbeitskleidung trugen. (Speziell im Aquapark) Zimmer Größe und Sauberkeit des Zimmer Tip Top. Das Zimmer wurde jeden Tag gereinigt, Das Hotel ist nichts für Gäste mit deutscher Sprache.
- ZimmergrößeGut
- SauberkeitGut
- Ausstattung des ZimmersGut
- Atmosphäre & EinrichtungSchlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSchlecht
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackEher schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher gut
- Rezeption, Check-in & Check-outEher schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungGut
- Restaurants & Bars in der NäheEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsEher gut
- Entfernung zum StrandGut
- Qualität des StrandesEher gut
- Lage für SehenswürdigkeitenEher gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 1 Woche im September 2012 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Julia |
Alter: | 19-25 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest Julia, Thank you for sharing your feedback with us, although we are saddened to hear that your experience at our hotel did not meet your expectations. We apologize for any inconvenience or discomfort you may have encountered during your stay. We regret that you found the majority of our guests to be from Russia and felt that the entertainment and shows were not catered towards a diverse audience. We strive to provide entertainment that appeals to all of our guests, regardless of nationality, and we apologize if this was not the case during your visit. Your feedback regarding the chairs and tables at the evening shows has been noted, and we will work to improve the aesthetics of these areas. Regarding the dining experience, we apologize for the unpleasant odor you encountered on your way to the dining room. We take cleanliness and hygiene very seriously, and we will investigate this matter further to ensure that such issues are addressed promptly. We also apologize for the cold meals and limited selection in the main restaurant. Your comments will be shared with our culinary team to improve the quality and variety of our offerings. We are glad to hear that you found the room size and cleanliness to be satisfactory. Our housekeeping team works hard to maintain high standards of cleanliness throughout the hotel, and it is rewarding to hear when guests appreciate their efforts. We apologize if you felt that our hotel did not cater well to guests who speak German. We strive to provide multilingual support and services to accommodate the needs of all our guests, and we regret if this was not adequately communicated during your stay. Once again, we apologize for any shortcomings you experienced, and we thank you for bringing them to our attention. Your feedback is valuable to us as we continuously strive to improve the guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay. Best regards, General Manager Emre Canatan - gm@daimahotels.com / +90 532 237 58 36