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Vivian (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • März 2024 • 2 Wochen • Sonstige
Gefährlich für Kinder unter 3!
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Großes Hotel mit mehreren Pools und großem Buffet Restaurant, nettes Personal bis auf an der Rezeption und dem kundenmanagement. Sehr gefährlich für Kinder unter 3 da in den Aktivitätsbereichen keine Warnhinweise sind und Bleikugeln herumliegen!


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Nicht groß, mit Babybett schon eher eng. Aber auf jeden Fall sauber!


    Restaurant & Bars
  • Gut
  • Essen war sehr gut und der Service dort super vor allem auch sehr kinderfreundlich.


    Service
  • Eher schlecht
  • Wir hatten einige Probleme und die Rezeption / das Management hat uns nicht weitergeholfen.


    Familien

    Beliebt bei Kindern

    • Nichts

    Lage & Umgebung
  • Schlecht
  • Man muss schon etwas zum Strand laufen und nicht viel in der Nähe


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Mit Kindern unter 3 absolut nicht zu empfehlen! Vor allem auch nicht sicher da die Bereiche für die Aktivitäten nicht gesichert sind! Unser Kind hat Bleikugel verschluckt, weil dort nicht aufgeräumt wurde. Keine Warnhinweise oder sonstiges! Arzt auch nicht vorhanden im Hotel!


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im März 2024
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Vivian
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Niclas, We would like to express our appreciation for taking the time to leave us your comments on your recent stay at our Maspalomas Princess hotel. We greatly value your feedback as it helps us to identify areas for improvement and ensure a positive experience for all our guests. We are pleased to know that the cleanliness of your room met your expectations and that you found our facilities to be hygienic. We maintain high standards of cleanliness to ensure the comfort and safety of all our guests. We deeply regret what you have indicated happened to your baby. We take the safety of our guests, especially our youngest guests, very seriously. We would like to assure you that all of our children's activities are designed and supervised to ensure a safe and fun environment. The activity you mention is exclusively for those over 18 years of age and takes place in a special area set aside for this purpose. Regarding your comment about reception and customer management, we are sorry if we did not meet your expectations in this regard. Our team is always available to assist all our guests in case of an incident during their stay, keeping us at their disposal and then following up with them both in person and by telephone. We would also like to inform you that, although we do not have a resident doctor at the hotel, we have an agreement with a local private clinic, and a doctor visits the hotel on a daily basis. We are pleased to know that you enjoyed our gastronomic offer and that you found it well adapted for the little ones. We work hard to offer a wide variety of options to suit the different tastes and needs of our guests. We also thank you for highlighting the spaciousness and appearance of the hotel, especially our restaurant. Once again, we thank you for your time and for your valuable comments and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide you with an improved and more satisfying experience. Best regards, Princess - Customer Care Team