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Ingrid (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • September 2016 • 2 Wochen • Strand
Für 5 Sterne und den waren die Erwartungen größer
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Sehr schöne Lage direkt am Sandstrand . Unterhaltungsprogramm am Abend und Wassergymnastik am Vormittag.


Zimmer
  • Eher gut
  • Hotelsubstanz in die Jahre gekommen, z.t. Schimmel an Badewannenrändern


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Für 5* Hotel habe ich mehr erwartet, entsprechend früherer Erfahrung


    Service
  • Eher gut
  • Für die sehr zahlreichen russischen Gäste in Ihrer Heimatsprache russisch bevorzugte Bedienung , bei meinen geringen Englischkenntnissen war die Verständigung sehr schwierig Beim Service vom Reiseveranstalter wurde dieses Hotel nicht berücksichtigt ( Nur russische Reisebüros boten täglich Ausflüge an)


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Lage: direkt am Sandstrand. Nach Larnaca Busverbindung vorhanden


    Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im September 2016
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Ingrid
    Alter:61-65
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for sparing a few moments to review the Golden Bay. It is a delight to read that you thoroughly enjoyed the location, the beach and the entertainment program. I am however saddened that we were not able to meet your expectations this time around. Please rest assured that all your constructive comments have been noted and will be looked into. In regards to your comment about Russian speaking clientele, allow me to explain that the Russian market does indeed make up for a very big part of our customer basis. The Golden Bay therefore employs Russian Speaking staff, but also German speaking staff. At the moment, 3 Front Office staff members speak fluent German. Furthermore, the TUI Group, the Thomas Cook Group – Neckermann reisen, and a few others, employ representatives who visit guests at the Golden Bay at least once per week, to inform them of all the tours and excursions available. Had you enquired about this, we would have accommodated your needs immediately. Nevertheless, I do apologize if this was not made clear to you during your stay. Most valued guest, we do hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future, allowing us to demonstrate our warm and accommodating hospitality. Best regards, Chryso Petropoullaki Guest Relations Officer