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Arthur (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • April 2023 • 1 Woche • Strand
Nie wieder
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Alles war von Anfang an schlecht. Ich habe es nur wegen der Insel für die Kinder gebucht. Als wir da ankamen, sagte man mir, dass alles abgebaut ist. Nichts für Kinder da. Das Wasser im Meer voll von Algen, eckelhaft. Waren dann die ganze Zeit im Pool. Nur ein Baarkeeper der etwa 100 Leute bedienen musste. Abendessen nichts da, alle Töpfe leer, alle Tiesche besetzt mit Tellern, alle Kuchen weg, keine Kellner da, WEIL DIE DRAUSSEN DIE RAMADANGÄSSTE BEDIENEN MUSSTEN, und auf alle anderen Gäste einfach kein Wert gelegt. Am Ende waren noch Kackerlacken im Zimmer, da hab ich auch Fotos gemacht. Das schlechteste Hotel in dem ich je war.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im April 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Arthur
    Alter:36-40
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback, and we are truly sorry to hear that your recent stay at Royal M Hotel by Gewan, Abu Dhabi did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the inconveniences you encountered during your visit. We understand your disappointment regarding the island and children’s amenities. This is certainly not the experience we aim to offer, and we are sorry for any confusion or inconvenience caused by the changes. Additionally, we deeply regret the condition of the sea water and the challenges you faced with the service and food during your stay. Your comments about the lack of staff and the state of the dinner service have been noted, and we will be investigating this with the team to ensure improvements moving forward. We are also truly sorry for the issues you encountered in your room, including the presence of cockroaches. This is absolutely not acceptable, and we will be addressing this immediately with our housekeeping and pest control teams to ensure that all areas are properly maintained. Your feedback is incredibly valuable to us, and we will use it to make the necessary adjustments to our services and facilities. We genuinely hope you will consider giving us another chance in the future to provide a much improved experience. Warm regards, Mohamed Hussain Duty Manager Royal M Hotel by Gewan, Abu Dhabi