Die Qualität der Speisen sich gravierend gegenüber von vor 2Jahren verschlechtert.Zum Salat gehört für mich ein Dressing,es wird nichts angeboten.Die Auswahl an Broten,Aufschnitt und Käse ist seeeehr übersichtlich .Für ein angebliches 5Sterne zu einem 3Sterne Hotel.Die Tischeindeckungen waren nach Neubesetzung total unorganisiert.Die Treppenausgänge zu den Zimmern dringend reinigungsbedürftig.Die Pooltücher z.T. ausgefranzt oder in der angebotenen Ausgabezeit nicht mehr verfügbar.Die Zimmer sind groß und geräumig und werden immer gut gereinigt.Die Neubestückung der Hand und Duschtücher sind oft nicht komplett.Werden auf Nachfrage aber umgehend ergänzt. Meine Bewertung ist vielleicht auf hohem Niveau,aber von einem 5 Sterne Hotel erwarte ich auch dementsprechend die Qualität.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Juni 2025 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Heike |
Alter: | 71+ |
Bewertungen: | 5 |
Dear Heike, Thank you very much for choosing Meliá Llana Beach Resort & Spa once again and for taking the time to share your impressions. We're sincerely sorry to hear that your second visit did not meet the expectations set by your previous stay. We truly value your honest and detailed feedback—it helps us identify areas where we must do better. We regret to learn about your disappointment with certain aspects of our food selection, table presentation, and housekeeping in communal areas. Your comments have been shared with our Culinary and Housekeeping departments to ensure that appropriate measures are taken to reinforce both consistency and quality. Likewise, we are addressing the availability of pool towels and bathroom linens to ensure guest comfort at all times. On a positive note, we’re glad to read that you appreciated the spaciousness of the room and the dedication of our housekeeping team. Please accept our sincere apologies for the shortcomings you experienced and know that we are already working on improvements in the areas you mentioned. Our goal remains to provide the high standard of service that our guests rightly expect from us. We hope to have another opportunity to welcome you back and provide a more seamless and satisfying holiday experience. Warm regards, Anna Landim Community Manager