- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
- Zustand des HotelsSchlecht
- Allgemeine SauberkeitGut
Toll gelegen aber leider im Oktober 2017 total überbucht. Gutes, einsatzfreudiges Personal aber leider unfähiges Management: Tagsüber nur die Poolbar (besetzt mit meist einer Servicekraft) geöffnet. Bei 300 Gästen hiess das bis zu 10 Minuten warten auf einen Becher Wasser. Gleichzeitig reinigen 5 (!) Angestellte gleichzeitig den künstlichen Bachlauf. Lange Schlangen und Wartezeiten während der Essenszeiten. Dort war zwar genug Personal aber zu wenige Ausgabestellen für die grosse Gästezahl. Leider kein Wasser auf den Zimmern. Auf Nachfrage wird man in den nächsten Shop geschickt... Das nennt sich 4 Sterne - ALL INCLUSIVE ?
- ZimmergrößeEher schlecht
- SauberkeitGut
- Ausstattung des ZimmersSchlecht
müssten dringend renoviert werden
- Atmosphäre & EinrichtungEher schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher schlecht
- EssensauswahlSehr schlecht
- GeschmackSehr schlecht
Aufgrund der Massenabfertigung hatte das Essen leider nur Kantinenniveau
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftGut
- Rezeption, Check-in & Check-outEher schlecht
Vor einer mitgebuchten 1 1/2 tägigen Safari wurde verlangt, dass komplett ausgecheckt und die Koffer (gegen Gebühr) bei der Rezeption gelagert werden.
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheEher gut
- FreizeitangebotEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsEher gut
- Entfernung zum StrandSehr gut
- Qualität des StrandesGut
- Lage für SehenswürdigkeitenEher gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Oktober 2017 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Martin |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 4 |
Dear Martin, Thank you for posting a review of your holiday with us. We always strive for high level customer satisfaction which can only be achieved with the help of your input and the feedback from all our guests. Papillon on all-inclusive basis remains good value for money and source of happy memories for very many of our guests as can be seen on many guests’ holiday reviews. It is for this reason that we experience good occupancy. The poplar swim up bar has received very good feedbacks in terms of service delivery even when we are house full (350 guests). The barman and his assistants give commendable service to relaxing sun loungers and swimmers alike while others enjoy excursions etc. Drinks under AI plan are served by the glass but bottled drinks are available either at the bar or shop at a charge. We have well trained staffs (cooks) who carry out their duties diligently. They ensure hotel standard of providing a varied menu of international and local cuisine endeavoring to please a wide range of tastes, keeping in line with our star rating and price, which many guests appreciate as good. We are looking into what needs to be improved in the rooms as our full time maintenance staffs continually keep hotel up to standard. We would like to thank you for choosing the Papillon + Ngutuni overnight safari offer. All our agents are aware and do inform clients of all the booking conditions. One of the conditions of the package is that guests must vacate their rooms at Papillon for the night of safari. They can leave their main luggage at the hotel and get a room of the same category on return from safari. In the event the hotel is not very busy, guests can keep their room by paying a minimal fee to cover County Government room occupancy bed levy and other taxes. On arrival at the hotel, clients are advised of the safari date – given their safari itinerary stating “You will be VACATING your room at Papillon while on safari”. We have taken your comments positively in a manner to improve the experience we offer our clients and looking forward to welcoming you again to sample the improvements. Aloice Ang’ila Chief Executive Manager