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Michael (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Oktober 2017 • 3 Wochen • Strand
KENIA PAPILLION 2017
1,0 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Sehr schlecht
  • Zustand des Hotels
    Eher schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher schlecht

Nachhaltig enttaeuscht hat uns der unnötige CHECKOUT fuer eine Nacht und die vehemente Nichterreichbarkeit des Reisefuehrers vor Ort. Der Pool kippte- wurde aber NICHT gesperrt und war fuer 2 Tage unter hohem Krankheitsrisiko nutzbar!


Zimmer
  • Zimmergröße
    Sehr schlecht
  • Sauberkeit
    Eher schlecht
  • Ausstattung des Zimmers
    Sehr schlecht

Restaurant & Bars
  • Atmosphäre & Einrichtung
    Sehr schlecht
  • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
    Schlecht
  • Essensauswahl
    Eher schlecht
  • Geschmack
    Eher gut

Service
  • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
    Sehr schlecht
  • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
    Sehr schlecht
  • Rezeption, Check-in & Check-out
    Schlecht

Familien
  • Familienfreundlichkeit
    Schlecht

Lage & Umgebung
  • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
    Sehr schlecht
  • Restaurants & Bars in der Nähe
    Sehr schlecht

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Schlecht

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Strand
  • Entfernung zum Strand
    Sehr gut

Verkehrsanbindung
  • Lage für Sehenswürdigkeiten
    Schlecht

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:3 Wochen im Oktober 2017
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Michael
Alter:51-55
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Michael, Many thanks for finding time to post a review of your holiday with us. We would like to thank you for choosing the Papillon + Ngutuni overnight safari offer. All our agents are aware and do inform clients of all the booking conditions. One of the conditions of the package is that guests must vacate their rooms at Papillon for the night of safari. They can leave their main luggage at the hotel and get a room of the same category on return from safari. In the event the hotel is not very busy, guests can keep their room by paying a minimal fee to cover County Government room occupancy bed levy and other taxes. On arrival at the hotel, clients are advised of the safari date – given their safari itinerary stating “You will be VACATING your room at Papillon while on safari”. Our pool attendants are trained to ensure water balance in the pool for safe and enjoyable customer experience. Pool is regularly tested for proper chemical balance -pH and chlorine levels correct. Pollen got into the open air overflowing the pool by wind. Pollen is completely harmless and has no ill effects on human body. That is why many guests were using the pool as we tried to get rid of the problem and never had any illness. We regret to note that you did not meet your tour representative at the hotel. Hotel has Tour Representative desk located near reception lobby with all tour agents’ information boards. The information boards contain Tour Reps hotel visiting times and emergency telephone contacts. Thank you once again for your valued feedback and hope you will choose to stay at Papillon Lagoon Reef hotel once again. Aloice Ang’ila Chief Executive Manager