- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Das Hotel ist runtergewirtschaftet , All inclusive alles gut und schön im Doppelzimmer Superior was ja auch noch mal mehr Geld kostet war eine Minibar wo 2 Flaschen Bier , 1 Sprite , 1 Cola , 1 Bitter Lemon und 1 Tonic Water immer drin standen da meine Frau und Ich kein Alkohol trinken wollten wir für das Bier eine Flasche Wasser haben weil wir morgens immer Tabletten nehmen müssen das Wasser musste ich egster bezahlen
Für ein 3 oder 4 Sterne Hotel was einige sagen verstehe ich nicht das man für einen Safe pro Tag 150 Kenia Schilling bezahlen muss und die Ausstattung für ein Superior Doppelzimmer läst zu Wünschen übrig
Essen war ganz akzeptabel , All inclusive für Leute die kein Alkohol trinken ein Witz Getränke aus Plastikbechern die nicht grade sauber waren zweimal Herpes eingefangen
Die Beachboys sind eine Plage denn Strand könnte man auch mal öfters Saubermachen was in anderen Ländern auch funktioniert
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im November 2016 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Thomas |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 1 |
Thank you for having chosen Papillon Lagoon Reef hotel for your valued holiday and taking time to post your review. We have a full time maintenance staffs who continually keep the hotel up to standard. Rooms are serviced daily in a manner consistent with good housekeeping practices which many guests appreciate as good. Beaches in Kenya are public. We have G4S guards patrolling the beach boundaries of the hotel 24hrs a day. However, many guests actually court beach vendors and obviously encourage them to further tout for business. The hotel normally call Tourist Police whenever a client complains of beach harassment. We neither advertise nor provide free safes in rooms but charge a minimal fee of Ksh150 per day as this is not included in the room rate. we are glad you found our food to be quite acceptable. The hotel observes a strict policy on Health & Safety, particularly on matters of hygiene in the stores, kitchen and service areas. We have enough stock of hygienic plastic cups for our swim up bar which are machine washed and worn out cups are replaced. We maintain a log book at the reception to record any incidents/complaints/requests to ensure that issues raised are dealt with immediately to client's satisfaction. Papillon on an all-inclusive basis, remains extremely good value for money and source of happy memories for very many of our guests. Thank you very much for your valued feed back. Your sincerely, Aloice Ang'ila Chief Executive Manager