Alle Bewertungen anzeigen
Mario (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Oktober 2025 • 2 Wochen • Strand
Für Urlauber ohne höheren Anspruch
5,0 / 6

Allgemein

Sehr gute Lage, ich weit von Airport ca. 30 min und ca. 50 m vom Meer entfernt Zuviele Krähen auf dem Gelände (stehlen Essen und machen viel Krach)


Zimmer
  • Gut
  • Balkontüren sind undicht die Matratzen der Betten sind durchgelegen


    Restaurant & Bars
  • Sehr gut
  • Essen ist lecker, abwechslungsreich und reichhaltig der Service sehr lobenswert


    Service
  • Sehr gut
  • das Personal ist Mega freundlich und engagiert besonders der Service im Gastronomie Bereich


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Strandnähe Flughafennähe


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Der Pool ohne Musik und Animation Kaum Freizeitangebote im Hotel wahrnehmbar


    Preis-Leistung
  • Eher gut

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im Oktober 2025
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Mario
    Alter:46-50
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Ayubowan! Thank you very much for sharing your feedback about your recent stay at Goldi Sands Hotel. We are delighted to hear that you found our staff to be extremely friendly and dedicated, and that you enjoyed the delicious and varied food offerings. Your kind words will certainly be shared with our team, especially those in the restaurant and service areas. We appreciate your comments regarding the room and facilities. Please accept our apologies for any inconvenience caused by the balcony doors and mattresses — we will review these concerns with our maintenance and housekeeping teams to ensure improvements are made. Regarding your feedback about crows and leisure activities, we understand how these factors can affect your overall experience. While we do take regular measures to manage wildlife in open areas, we will continue to strengthen our efforts. Your suggestion about adding more entertainment and music around the pool area is also well noted. We truly value your observations and thank you once again for helping us improve. It was a pleasure having you with us, and we hope to welcome you back for an even more enjoyable stay. Warm greetings, Goldi Sands Hotel Management Team