Alle Bewertungen anzeigen
Peter (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2018 • 2 Wochen • Strand
Kein vier Sterne Hotel für mich.
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Hotel hat keine viersterne Qualität , Strand und Liegen sind für so viele Urlauber zu wenig,weil die Urlauber von benachbarten Hotels auch diesen Strand benutzen.Der Service im Speisesaal ist total überfordert,weil unterbesetzt, beim Frühstück keine Kaffeetassen, die Tische voll mit gebrauchten Geschirr und Gläsern zum Teil über eine Stunde ,aber Personal sehr freundlich.


Zimmer
  • Eher gut
  • Superior Zimmer,gut geschlafen.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Mehr Abwechslung wär super.


    Service
  • Eher schlecht
  • Personal sehr nett und freundlich.


    Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Entertainment war in Ordnung.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juni 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Peter
    Alter:61-65
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Peter I would like to convey our sincere gratitude for your feedbackon HolidayCheck.de . I personally regret that we couldn't meet your personal expectations at a hundred percent during your stay, however our intention is not only to satisfy all our guests’ expectations but we would like to exceed them. In our continuous efforts to enhance our product and our guests’ experience we regret the inconvenience we may have caused you. Albeit we do apologize that your stay has not been fully up to your expectations, I would welcome the opportunity to invite you to stay with us again during your next trip to Rhodes please don’t hesitate to contact me directly if you wish to make your next booking. I can then personally take care of your reservation and stay. I would have been happier if I could have solved the small things that trouble you on the spot during your Holidays. Our aim is to continuously exceed the expectations of our guests whenever they stay with us. Our people are our most prized assets and we all strive to give exceptional service straight from the heart. Sincerely. George V. - General Manager Eden Roc Resort Hotel