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Susanne (46-50)
Verreist als Familie • November 2016 • 3-5 Tage • StadtNie wieder würde ich hier übernachten.
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Relativ abgewohntes, pseudomodernes Boutiquehotel. Dunkle "öffentliche" Räume, winzige Reception für die Anzahl der Zimmer. Highlight 360 Grad Aussichtsterrasse im 11. Stock.


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Extrem klein, Fenster nur mit Schlüssel d. Technikers zu öffnen, Klimaanlage funktionierte nicht, Zusatzbett für einen Erwachsenen eine Zumutung (ausgeklappter Lehnstuhl, Breite ca. 70 cm).


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Frühstücksbuffet überteuert


    Service
  • Sehr schlecht
  • Service bemüht aber unaufmerksam. Zimmerservice stiehlt und lügt. Reception und Management unterstützen das.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Lage ist sehr gut, sehr zentral.


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Kultur & Erlebnis
    • Ausgehen & Nightlife

    Poolanlage winzig


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:3-5 Tage im November 2016
    Reisegrund:Stadt
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Susanne
    Alter:46-50
    Bewertungen:6
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for choosing Barceló Raval, we are delighted that its location close to Las Ramblas was so convenient for you and that the 360º rooftop met your expectations providing great views over Barcelona. Regarding your comment about our staff, we understand your point of view and comprehend the frustration about forgetting an item in the room. For us it is as important as for you to find this item since your satisfaction is our most important goal. However, if after checking with our staff we see that the item is not in the room nor anywhere in the building, we need to inform you that we trust our employees and believe that the item wasn’t in your room after you departed. We handle plenty of forgotten items on daily basis and most of them are found and properly returned to their owners. The fact that your item hasn't been found does not entail a robbery from our staff. We are very sorry you lost if and we understand your feelings, however, we cannot agree with your opinion about our staff's behaviour. It was great to host you in Barceló Raval and hopefully your experience was overall also positive. We remain available for you. Kind regards, Jacobo Alvarez General Manager