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Julis (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • August 2021 • 1 Woche • Strand
Nie wieder! Hotel ist keine 4,5 Sterne. Never!
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Sehr unfreundliches Personal. Die einfachsten Dinge werden hier nicht geleistet. Nur eine Wasserflasche in Minibar, die für den ganzen urlaubsaufenthalt zur Verfügung gestellt wird. Kein Nachfüllen. Schlechte, zu seltene Zimmerreinigung. Ständig Stromausfall über mehrere Stunden, mehrmals am Tag. Rezeptionsmitarbeiter unfreundlich und unfähig.


Zimmer
  • Eher gut
  • Zimmer sind schön groß und modern ausgestattet. Die Betten sind sehr hart. Die Dusche ist eine Katastrophe. Nach dem duschen steht das ganze Badezimmer unter Wasser. Toilette und Abflüssen stinken widerlich nach nach Kanalisation. Gestank zieht ins ganze Zimmer.


    Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Essen war ok. Nichts besonderes, aber man findet irgendwie schon etwas was man mag.


    Service
  • Eher schlecht
  • Personal an Rezeption unfreundlich und unfähig. Man wird über nichts aufgeklärt und muss sich auf eigene Faust alles erfragen wo was zu finden ist. Check in vor 15 Uhr nicht umsetzbar, obwohl das Hotel zu Corona Zeiten ja nicht komplett ausgebucht werden sollte. Pustekuchen. Hotel Anfang August voll. Und ich meine wirklich voll. Zimmerreinigung erfolgt 3 mal die Woche. Einfach nur ekelhaft. Mit Kindern nach einem Strandbesuch ist das Zimmer voll mit Sand.


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Hotel liegt im Hang und die Stufen sind alle ungleichmäßig groß. Große Stolpergefahr. Zu wenig Toiletten auf dem ganzen Gelände. Keine Toiletten am Strand. Keine Strandbar. Kein Service am Strand. Keine umziehkabienen. Wenn man Durst hat am Strand dann kann man erstmal einen mega Weg über eine viel befahrene Straße zurücklegen und noch mal „einige Stufen hochlaufen. Keine Bar oder Snacks im Wasserpark. Katastrophe


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Haben wir nicht genutzt


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im August 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Julis
    Alter:36-40
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Julie I would like to thank you for spending your holiday with us. We are sorry that we were not able to meet your expectations for aspects of your holidays. While we realise this may sound like an easy excuse, the pandemic brought a new reality upon us which majorly affected our procedures and services.and please bear in mind that 2020 and 2021 are not the same years compared with the years before . It is our responsibilty to ensure the health and safety of our clients and we are in the awkard position to apply the Protocols and to comply with all legal requirements . Therefore I would like to offer some explanations regarding some of your other comments: Waterpark facilities :There is no bar or restaurant facilities as we do not have such a license to operate .Also we do provide a cold water facility . Plus we do not advertise such facilities in our description. Regarding the beach I would like to point out that according to the Greek Legislation it is not a private beach but a public beach and the hotel only manages the cleanliness of the area and the sunbed and umbrellas .There are laws which prohibited the operation of any bar or Restaurant in the beach which of course is not possible to know , just we simply inform you. One of the procedures affected due to Covid 19 is frequency of rooms cleaning .Every two days in order to prevent and minimize the risk of the spread of the inspection . The same with the Check . 15:00 check in and 11 :00 check out . ofcourse when a room is ready then immediately were given to the Clients . Regarding the issue with the bottle of water it is clearly stated from the hotel point of you to all T.Operators that the hotel provides one bottle of water only upon arrival . During your vacation We have experience one of worst heat wave of the last 50 years. The electricity company in order to overcome the highr demand of electricity power proceeded to power outage in all part of Greece including Kos islant. .Additionally a failure of a generator of the local electricity production unit added . As you understand some facilities such us airco - wifi - telephones were affected during the power cuts as all energy were given to the opening departments (bars and restaurants). Regarding the reception staff (very rude , unfriedly ,and incompenet ) I respect your opinion even i totally desagree . Finally we appreciate your feedback as it is comments from our valued guests that enable us to improve our services and facilities. In our continuous efforts to enhance our product and our guests’ experience we regret once again he inconvenience we may have caused you. We very much hope to have the pleasure to welcome you back at the AMPK in order to totally satisfy you next time. Best Regards Stavros Papadimakopoulos Hotel Manager