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djesica (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Oktober 2021 • 1 Woche • Strand
Leider nicht das was ich erwartet hab
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Ich bin schon in bessere Hotels gewesen und hier komme ich nicht mehr hin, erste und letzte mal. Wir sind leider mit Verspätung von Flugzeug und leider auch noch 45 min im Bus gewartet am Flughafen. Und fahrt zum Hotel nur 10 min. Sind wir 21:10 Uhr ins Hotel angekommen. Und leider kein Essen mehr bekommen weil restaurant um 21 Uhr zu ist obwohl bei tui steht 21:30 Uhr. Da steht du Dan da mit Kind kein Essen. Wasser im Pool ist eiskalt und du darfst erst um 10 Uhr ins Pool rein vorher ist alles abgesperrt. Cola light am Pool und an der Bar kann man nicht trinken. Nur im Restaurant Schmeckt es nach Cola. Essen ist nicht schlecht aber auch nicht super ehr langweilig fast immer das gleich und ich bin gerade erst 4 Tagen hier. Wenn es regnet darf man nicht im Pool rein Auch bei ein paar Tropfen 💦 darf man nicht schwimmen man wird raus geschickt. Corona app wird nicht nach gefragt nur ein Zettel was man nicht mehr lesen kan weil es so oft kopiert ist ob man krank war. Ich hab es bis jetzt nicht abgegeben und keine hat danach gefragt. Fazit kein Top Hotel Kids club ist super


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Ist sauber aber Aussicht auf eine Mauer


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Langweilig immer das gleichend ich bin gerade 4 Tagen hier


    Service
  • Sehr schlecht
  • Sehr unfreundlich. Jede frage ist eine Frage Zuviel


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Schöne Aussicht 10 min von Flughafen weg


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Wenig


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Oktober 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:djesica
    Alter:46-50
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Djesica, Firstly we would like to thank you for spending your holiday with us. We are sorry that we were not able to meet your expectations for aspects of your holidays. As iam reading you are still in the resort and Although I understand your frustration and disappointment, I was saddened since none of the issues were brought to my attention during your stay. I would like to stress, that should issues get reported whilst in the resort, then we have the chance to correct them and improve your holiday experience. We make a great effort in following up and resolving issues on the spot and felt saddened that this was not brought to our attention during your stay.Please allow me to offer some explanations regarding your other comments: The Restaurant officially closes at 21:00 however we have extended the opening times up to 21:15 . Also if your flight is delayed it is not the fault of the hotel however we have provided all late arrivals with individual’s sandwiches . Unfortunately due to Covid 19 any other offer upon arrival is not any more available as rooms are disinfected and sealed prior to guest arrival . Furthermore Regarding the opening times of the Pool we are not misleading our clients and we do not advertising differently .our facilities do operate under safety lifeguard regulation 10:00-18:00 , but the open sea is only in 2 minutes Walking distance from the hotel -across the road -with no time limitations . The same for the pool water .our pool water is a fresh water and the pools are not heated . the hotel fact sheet is crystal clear reffering to an only one heated pool the internal(spa) which ubfortunately is closed due Goverment protocol. Regarding the quality of beverages our beverages are advertised as local beverages (Greece) even we are using famous brand names as the Pepsi mentioned . Regarding the weather mentioned conditions it is true that on Tuesday the weather was very bad and all department have been forced to closedfor a certain period of time . especcially the pools for health and safety reason as your health safety is our priority .we have been informed for dangerous weather conditions (raining and thunderstorms) . Finally as for the covid paper concerned it is the client responsibility to fill it and return it back to the Reception . It is called social responsibility and include private covid information regarding the client as the protocol request .It is well certain n that clients will deliver it back in the reception . However as you are still in the Resort I would like to encourage you to share any further details regarding the issues that affected your stay directly with me, if you wish. Or I would appreciate if you could reply to my email address at hotel_mngr_mpoli_kos@atlanticahotels.com Best Regards Stavros Papdimakopoulos Hotel Manager