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Jaydee (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • November 2017 • 2 Wochen • Strand
Zum Glück war es nicht unsere Honeymoon Reise
3,0 / 6

Allgemein

Hotel hat einen schmalen langen Strand sehr uneben (zweistufig), Wasser war zu unserer Zeit sehr sauber und schön. Bedienstete haben wir selten so lustlos in einem Resort außerhalb von Europa erlebt. Es kam kein Gefühl von Urlaub auf wie man es sonst gewohnt ist. Jeden Tag musste man den Kellnern z.B. wieder sagen man möchte lieber draußen anstatt drinnen sitzen, Kaffee und kein Tee. Wir kennen das so, dass die Bedienungen einen nach 4-5 Tagen kennen. Von den rießen Problemen mit dem Zimmer fange ich hier erst garnicht an. Jedoch war daran mehr die Agentur als das Hotel schuld


Zimmer
  • Schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistung
  • Schlecht

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im November 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Jaydee
    Alter:41-45
    Bewertungen:10
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Greetings from Ambre Resort Mauritius. Thank you for posting your views following your stay at Ambre Resort Mauritius. We certainly pay attention to our guest feedback which will assist us in our continuous improvement towards quality service. I regret to take note that some details kept you from enjoying your stay at Ambre Resort. Please accept our apologies for any inconvenience caused and rest assured that I have shared those with my team for immediate corrective action. Furthermore, we wish to inform you that as the beaches in Mauritius are public, before having any work done on the beach, the Beach Authority and the Ministry of Environment need to make a survey and give their approval, which we are still waiting for, so that we may rehabilitate ours. We highly value our guests feedback as this is what supports us in our efforts of improving the level of service and standards. I sincerely hope to welcome you back amongst whereby we shall have the opportunity to prove that the experiences you lived is not the level of service we provide to our valued guests. Sincere regards, Rajen Canniah Executive Assistant Manager