vom Hotelier, Juni 2016
von Günter, Juli 2017
von Günter, Juli 2016
vom Hotelier, Juni 2016
vom Hotelier, Juni 2016
vom Hotelier, Juni 2016
vom Hotelier, Juni 2016
vom Hotelier, Juni 2016
vom Hotelier, Juni 2016
vom Hotelier, Juni 2016
Alle Bilder(728)
Pauschalreise
02.05.2023 - 09.05.2023HalbpensionDouble Room Comfort Sea V
Ab 1.962 €2 Erw
Ich komme wiederEine kleine Oase , direkt am Strand gelegen und fussläufig… weiterlesen
Iris Hedwig (56-60)
September 2022
6,0 / 6,0

Hotel allgemein

Beliebteste Ausstattungen:
Wifi kostenfrei
Direkter Strandzugang
Pool verfügbar
75 Minuten zum Flughafen
Parkplätze verfügbar
Informationen des Hoteliers zu Corona-Maßnahmen

Update: 2022-05-31

In XQ Hotels we want you to enjoy your vacation safely. To do this, we have worked on protocols for action and prevention that ensure the health and well-being of our clients, workers and collaborators in all our establishments.
All the safety and hygiene measures and protocols have been designed following the recommendations of the OMS and official sources and have been developed in alliance with the PreveriskGroup, a leading international company in food safety, hygiene and health, in order to ensure the best implementation of the measures and provide all guarantees and maximum confidence to our customers.
PERSONAL
•Training for all hotel staff regarding new hygiene and prevention protocols.
•Temperature control at the beginning of the working day.
•Provision of protective equipment to ensure everyone'ssafety.
•Interpersonal distancing measures.
•Record of action staken to show due diligence.
RECEPTION
•Temperaturecontrols.
•Interpersonal distancing measure between clients and employees.
•Roomkeys disinfection after each use.
•Specific hygiene measures in baggage management.
ROOMS
•Exhaustive cleaning of the rooms with virucidalproducts with special incidence in surfaces of greater contact like knobs, switches, doors and faucets.
•Washing of clothes and textiles with programs that guarantee maximum hygiene.
COMMONZONES
•Exhaustive cleaning and increase of frequencies of the common areas with special attention to bathrooms and areas of greater contact.
•Daily ventilation of all areas.
•Common areas equipped with numerous points of hydroalcoholicgel dispensers.
•Maximum capacities established to guarantee interpersonal distancing measures.
•Air cleaning and purification system.
RESTAURANTSANDBARS
•Hydroalcoholicgel points at all entrances to restaurants and bars.
•Limited capacity in restaurants and bars.
•Establishment of a minimum distance of 2 meters between tables.
•Tables and chairs disinfection after each use.
•Cleaning of kitchenware and facilities with disinfectant products at the end of each service.
•Prioritization of table service and show cooking.
•Personnel equipped with personal protective equipment.
SWIMMINGPOOLS
•Furniture redistribution leaving a minimum distance of 2 meters between sunbeds.
•Limited capacity in the pool area.
•Intensification of the maintenance and cleaning of the pool water to guarantee its optimum quality.
•Increase in the frequency of cleaning and disinfection of the pool area and its furniture.

Gesamtzahl Zimmer

< 200

Check-In

ab 15:00 Uhr

Check-Out

bis 11:00 Uhr

Barrierefreiheit

Gesamtes Hotel barrierefrei zugänglich

Haustiere

Nicht erlaubt

Nichtraucher- und Raucherinformation

Raucherbereiche sind vorhanden

Personal spricht folgende Sprachen

Englisch, Deutsch, Spanisch

Zielgruppe

Badeurlauber, Urlaub zu zweit, Singles

Hoteltyp

Strandhotel

Relevanteste Bewertungen (681 Bewertungen)

Weiterempfehlung
100%
Gesamtbewertung
5,9 / 6
Hotel
5,9
Service
5,9
Gastronomie
5,8
Zimmer
5,7
Lage
5,8
Sport & Unterh.
4,6
Iris Hedwig (56-60)
AlleinreisendSeptember 20222 Wochen StrandIch komme wieder
6,0 / 6
Sven und Amanda (41-45)
Verreist als PaarAugust 20222 Wochen StrandUrlaub war Top, rundum zufrieden
6,0 / 6
Karsten (56-60)
Verreist als PaarOktober 20221 Woche StrandKlein, Fein aber OHO, Tophotel!
6,0 / 6
Kirsten (46-50)
AlleinreisendMai 20221 Woche StrandGut, aber beim nächsten Mal wieder Iberostar
4,0 / 6
MelanieM (36-40)
Verreist als PaarAugust 20222 Wochen StrandEin traumhafter und erholsamer Urlaub!
6,0 / 6
Alle Bewertungen anzeigen
Fragen zum Hotel?
Ehemalige Gäste des Hotels kennen die Antwort!
Stefan am 27. November 2022

Welche Vorteile oder was beinhaltet Premium ?? Wollen eine Suite buchen .

Susan vom Hotelam 27. November 2022
Hilfreich 0
Stefan am 27. November 2022

Wie groß ist denn der Pool siehtrecht klein aus - Welche Getränke sind bei HP inklusive Frühstück Abendessen und wieviel Getränke ??

Susan vom Hotelam 27. November 2022
Hilfreich 0
Claudia am 7. November 2022

Handelt es sich bei dem Hotel um ein Erwachsenenhotel? In alten Bewertungen kann ich erlesen, dass Kinder mit dabei waren.

Ulrike am 18. November 2022
Hilfreich 0

Hotelausstattung Allgemein

Strand

Gastronomie

Umgebung

Aktivitäten

Zimmerausstattung

Hinweis: Allgemeine und unverbindliche Hoteliers-/Veranstalter-/Katalog-/Corona-Massnahmeninformationen. Alle Angaben ohne Gewähr und ohne Prüfung durch HolidayCheck. Bitte lesen Sie vor der Buchung die verbindlichen Angebotsdetails des jeweiligen Veranstalters.

Kontakt

Hotel XQ El Palacete
Calle Acantilado, s/n 35625 Morro Jable Fuerteventura Spanien