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Diana (66-70)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juli 2023 • 2 Wochen • Strand
Eine wunderschöne, ruhige Anlage, Essen schlecht
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Eine wunderschöne, gepflegt Anlage zum wohlfühlen. Das Essen war für uns eine Enttäuschung, es war vor einigen Jahren viel besser. Wir haben zum vierten Mal die Anlage besucht und werden Sie nicht mehr buchen. Sprachliche Barrieren, da nur englisch gesprochen wird. Das Servicepersonal war immer freundlich und zuvorkommend.


Zimmer
  • Eher gut
  • Das Bad könnte modernisiert werden.


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Vom Essen und der Auswahl sehr enttäuscht, war schon viel besser.Leider kein Fachpersonal in der Küche.


    Service
  • Gut

  • Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juli 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Diana
    Alter:66-70
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Diana, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your comments. We are very disappointed to hear that you were not entirely satisfied with your holidays and that we did not manage to meet your expectations on several aspects. We always consider customer feedback; we have taken note of your comments, and have forwarded them to the relevant departments for evaluation. In regards to the food quality, we are surprised to hear this as we keep receiving good reviews from our customers and we do our best to provide good quality and variety of choice. Please note that our members of staff are multilingual and many of them also speak German. We hope that you contacted any member of staff if you felt displeased at any point during your stay, as we would do our outmost to address any issues in order to make your stay more pleasurable. Once again thank you for your comments. We are sorry that you were not entirely satisfied with your stay and we hope that you will give us the opportunity to welcome you back to our hotel in the future. Yours sincerely, The Hotel Management