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Sylvia (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Freunde • November 2012 • 3-5 Tage • Stadt
Städtereise
3,5 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

für eine Städtereise günstig gelegen. Underground um´s Eck. Zimmer sehr klein, Betten auf Rollen. Continental Frühstück Toast, Brötchen, Butter, Marmelade, Müsli Für ein paar Tage ganz ok


Zimmer
  • Eher schlecht
  • sehr kleine Zimmer mit Betten auf Rollen. Bad extrem klein. Wasserkocher und TV am Zimmer. Für paar Tage ok


    Service
  • Eher schlecht
  • Rezeption sehr nett. Personal beim Frühstück unfreundlich.


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • direkt am Russel Square. Ziemlich Nahe am Zentrum. U-Bahn um´s Eck


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Kultur & Erlebnis
    • Ausgehen & Nightlife

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlechtHotel entspricht der KatalogbeschreibungHotelsterne sind berechtigt
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:3-5 Tage im November 2012
    Reisegrund:Stadt
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sylvia
    Alter:41-45
    Bewertungen:12
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Sylvia, Thank you for taking the time to provide your feedback regarding your recent stay at The President Hotel. We appreciate your detailed comments as they help us identify areas for improvement. We are glad to hear that you found our location convenient for your city break and that you appreciated the proximity to Russell Square and the underground. It's wonderful that you had a pleasant experience with our reception staff. We regret to learn that the size of the room and the bathroom did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience this may have caused. Your comments about the beds and the friendliness of the breakfast staff are also noted, and we will address these concerns with our team to enhance the guest experience. Regarding the continental breakfast, we strive to offer a variety of options to cater to our guests' needs, and we are sorry that it did not fully meet your expectations. We will review your feedback to see how we can improve our offerings. Thank you again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more comfortable stay in the future. Warm regards, Alice AFOM