- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
- Zustand des HotelsEher schlecht
- Allgemeine SauberkeitSchlecht
Lage ist super den Rest kann man echt vergessen! Das Zimmer war sehr klein und altmodisch eingerichtet. Damit könnte man leben aber zudem war es nicht gerade sauber. Die Duschstange war verrostet, der Abfluss in der Wanne war sehr eklig , Überfall kleine schimmlige stellen und auf der Tagesdecke waren alte Blutflecken zu finden. Das kontinentale Frühstück war ein Witz. Alte Brötchen und Toastscheiben dazu Marmelade das wars. Die Tische und das Geschirr waren verschmutzt. Sehr lecker. Die Lage ist beste am Hotel . Wir würden dieses Hotel nie wieder buchen.
- ZimmergrößeSchlecht
- SauberkeitSchlecht
- Ausstattung des ZimmersSchlecht
- Atmosphäre & EinrichtungSehr schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr schlecht
- EssensauswahlSehr schlecht
- GeschmackSehr schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher gut
- Rezeption, Check-in & Check-outGut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr gut
- Restaurants & Bars in der NäheSehr gut
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
- Lage für SehenswürdigkeitenSehr gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3-5 Tage im Mai 2013 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Susanne |
Alter: | 19-25 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Susanne, Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us, although we are truly sorry to hear about your disappointing experience. We apologize for the cleanliness issues you encountered in your room, including the condition of the shower bar, bathtub drain, and bedspread. This does not meet our standards, and we are investigating and addressing these matters with our housekeeping team to ensure immediate improvements. We also apologize for the disappointment with the continental breakfast. Your comments about the quality and cleanliness of the breakfast offerings and dining area are concerning, and we will take steps to rectify these issues promptly. We appreciate your positive comments about our location, and we understand that a comfortable and pleasant stay is essential for our guests. Please accept our apologies for falling short on this occasion. We value your feedback and the opportunity to address your concerns. If you would like to discuss your experience further or if there's anything else we can do to improve your perception of our hotel, please do not hesitate to reach out directly. Once again, we apologize for the inconvenience and hope to have the chance to welcome you back in the future with an improved experience. Best regards, Alice AFOM