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Mandy (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2022 • 2 Wochen • Strand
Hotel gut aber kein zweites Mal!
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

An für sich ist das Hotel ok. Allerdings gibts leider einige Verbesserungsvorschläge. Animation war leider sehr schlecht obwohl die drei Animateure steht’s bemüht waren. Essen war leider durch die Bahn enttäuschen genau so wie der Service.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Ordentlich und auch sauber, Abfluss hat schrecklich gestunken - Tag wie Nacht. Zimmertemperatur konnte bequem mit der Klimaanlage gesteuert werden :) Besonders toll war das Fliegengitter an der Balkontüre. Safe ging nicht, tägliche Reinigung war für die Katz, mussten regelmäßig selbst putzen.


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Buffetrestaurant war lediglich verfügbar - das angepriesene Spezialitätenrestaurant war nicht mal geöffnet. Jeden Tag exakt gleiche Speisen. Sehr enttäuscht waren wir darüber dass es nicht ein einziges Mal Meeresfrüchte, oder frisches Obst gab. Man konnte auch nichts bestellen wie frische Säfte obwohl das ausdrücklich in der Hotelbeschreibung steht.


    Service
  • Schlecht
  • Rezeption TOTALSCHADEN- bei Fragen oder bitte um Hilfe war entweder keiner vor Ort der helfen konnte oder man wurde mehrfach geboren später wieder und wieder zu kommen


    Lage & Umgebung
  • Schlecht
  • Abgeschieden von den nächsten Städten, was nicht schlimm war aber leider gibt es auch keinerlei Restaurants, Einkaufsmöglichkeiten in fussläufiger Nähe, keine Bank oder Möglichkeiten dem extrem lauten Nachbar Hotel (welches bis 01:00 Uhr Party und Lichtershow in Richtung der Zimmer veranstaltet) zu entkommen.


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Typisches Angebot war vorhanden. Was ich besonders traurig fand (obwohl wir ohne Kind verreist sind) dass es keinerlei Möglichkeiten für Kinder gab. Keine Spiele, Kinderbetreuung oder etwas Entlastung für die Eltern.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Mai 2022
    Reisegrund:Strand
    Veranstalter:ANEX Tour
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Mandy
    Alter:31-35
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest Mandy, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel and sharing your reviews. We are glad that you liked the structure of our hotel. We are 8 km from Selçuk and 12 km from Kuşadası, as we have published on our website and in the agencies we work with. From our location to these cities, there are minibuses that pass in front of our hotel every 20 minutes and we have a taxi service that we can call whenever you want. Due to our natural geographical location, the swamp smell can be felt sometimes, as the swamp is near and with the sea breze. The safety box in your room is digital and offered to our guests free of charge. Any technical problem is immediately intervened. Room cleaning is done on a daily basis, as well as when you notify the reception at any time or when you hang a cleaning card on your room door, cleaning service is provided again. There is a 24/7 service in the reception section. We have staff that you can communicate with in different languages such as English, German, French and Russian in various shifts during the day. We are sorry to hear that you did not receive an answer to your question. We have 14-day menus in our open buffet restaurant. The menus change daily. Our a la carte restaurant is opened according to the intensity of guest demand. Every lunch and dinner, fish and seasonal fruits are available in our buffet. When you know your order to our service personnel, you can benefit from our fresh fruit juice service. Soft animation events are programmed daily in our hotel. There are also evening shows and live music programs. Our mini club is open to service and special events are held for children at certain times of the day. We also have a mini disco event before the evening shows. In addition, the playground and trampoline in the garden of our hotel are open to the use of our little guests. Special child care service is provided by the animation team upon your request for a fee. Although it is upsetting to receive these comments, we see it as our responsibility towards our guests’ to fulfil all their requests and provide them an excellent service. Your reviews are very important for us, carefully considered and providing better service to our guests. We hope that you will give us the opportunity to host you again in another stay and we would like to point out that we will be pleased to welcome you again. Kind Regards, Barbaros Karabulut General Manager