Schöne Hotelanlage mit leckerem Essen. Umgebung nicht besonders. Animation schlecht. Minibar nur bei Abgabe einer Holidaycheck- Bewertung...das geht gar nicht!
Ganz gut, sogar zu viert noch ok von Größe. Nur Bad recht klein und zu zweit fast nicht betretbar.
Essen sehr sehr lecker. Alles frisch zubereitet. Getränke leider nicht Original Cola/Fanta etc., Cocktails = süße Fertigmischungen Für Reservierung beim Chinesen muss man morgens um 8 Uhr in der Schlange an der Rezeption stehen. Ab September eingeschränktes Angebot an Essen: plötzlich kleineres Buffet, kein Popcorn mehr am Strand, bei Frühstück in Taverne keine Crepes mehr etc.
Überall schnelle und freundliche Bedienung! Minibar wird nur befüllt, wenn man eine Hotelbewertung abgibt. Man hat eine Nachricht im Zimmer, mit welcher man zur Lobby gelockt wird und dann die Holidaycheck -Bewertung in einem IPad eintippen soll. Daher die extrem vielen und guten Bewertungen für dieses Hotel!!!!! Das fanden wir nicht in Ordnung und haben auf die Befüllung verzichtet.
Schöner Sandstrand, aber rundum nicht viel zum spazieren. Einige Shops, Restaurants und großer Supermarkt direkt in der Straße. Wirklich in der Flughafeneinflugschneise. Alle paar Minuten ein lärmendes Flugzeug (auch nachts).
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Leider nicht alles da, was im Hotelprospekt ausgeschrieben war. Animation schlecht. Jeden Tag das gleiche Angebot. Selten so schlechte und primitive Animationsshows am Abend gesehen...eher Ballermannniveau wie Miss Rinela -Wahlen, niveaulose Sketche... DJs/Musik in Bar jedoch super!
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Familie |
| Dauer: | 2 Wochen im August 2017 |
| Reisegrund: | Strand |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Kerschi |
| Alter: | 41-45 |
| Bewertungen: | 8 |
Dear Guest, Your hotel Rinela Beach is honored by your review. We appreciate that our hotel had been selected for your holidays. We are proud to hear that we managed to provide you with an enjoyable and memorable stay and that you stayed satisfied with our delicious food and friendly, fast service. All your suggestions are important for us since the satisfaction of our guests and new ways of improvement are our first target. But please allow me to comment your remark about the mini bar. We always ask our guests to write a review about our hotel (not a “good” one but anyone), according to their point of view. We have special and strict guidelines which we always follow and have placed in stands in the entrance of the hotel and on the Reception desk and they are the following: Dear Guests, We kindly ask you to put your review for our hotel and share your experience with future guests in our hotel. We encourage you to leave your review before your departure either in our guest relation office with the free Wi-Fi service facility or from your Smartphone. The internet sites which you must use are: • Holiday check & Trip advisor • Top hotels & Zoover. Please before you proceed take a moment to read the terms and conditions for carefully reviewing in our hotel. Terms and Conditions: 1. Feel free to write your review according to your real experience. 2. Do not allow anyone either other guests or hotel staff to influence your review. 3. Do it carefully and by yourself. As a reward for the time our guests spend we offer the mini bar service free of charge to those who don’t have it included in their package, since not all the travel agencies with which we cooperate have mini bar included in the contract Please be sure that the observations you shared with us are being deliberated by the hotel’s administration. We would like to express you once more our gratitude for visiting us and we would like to believe that in future we will be given this opportunity again. Best regards, Julietta Zioga GUEST RELATIONS MANAGER


