Alle Bewertungen anzeigen
Michael (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juni 2018 • 1 Woche • Strand
Nie wieder in das Rivela
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Wir haben über 10000 Euro für 10 Tage bezahlt. Wir haben nicht die Zimmer bekommen die wir gebucht hatten und sollten gegen Aufpreis andere bekommern. Das Hotel liegt in einer Flugschneise, wobei alle paar Minuten Flugzeuge vorbeifliegen. Es liegt auch ein komischer Geruch über der Anlage. Dieses Hotel ist eine Zumutung und nicht weiter zu empfehlen. Eine totale Fehlivestition.


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Juni 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Michael
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Michael, We would like to thank you for finding some time to share your opinion about our hotel. We respect your point of you and your remarks have been taken into consideration. Our hotel is located 15km away from the airport so it is quite logical that there will be airplanes flying by but on the other hand it makes the transfer from and to very short and quick. As for the amount of money you have spent it depends on the number of the people that was travelling with you, the room type you had booked, your travel agency’s rates, the fact that it was high season and during it everywhere in the world the prices are higher, the all-inclusive package, your flights and transfers and the fact that Crete is not considered to be the cheapest destination. Unfortunately we cannot comment your statement concerning your room since the details you give us are not enough to investigate it. If you have any doubts about your booking please contact our Reservation Manager and he will attentively answer to any questions that you may have. Thank you for choosing our hotel for your vacation. Best regards, Julietta Zioga GUEST RELATIONS MANAGER

    Offizielle Hotel Homepage