Man musste um Plätze am Fenster mit Meerblick mit dem Personal diskutieren
- ZimmergrößeEher schlecht
- SchlafqualitätEher gut
- SauberkeitEher schlecht
Häufigere und gründlichere Reinigung
- EssensauswahlSchlecht
- GeschmackSchlecht
Ambiente beim Essen
- Badekleid & Shorts
Geringe Auswahl an Hauptgerichten Gyros nur am Mittag (Miniportion) Restaurants müssen gebucht werden
- DeutschkenntnisseEher schlecht
Teils teils Als wir die Rezeption anriefen, weil wir dringend was benötigten: wurden wir auf den nächsten Tag vertröstet
Beliebte Aktivitäten
- Pool
- Strand
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
- SauberkeitEher schlecht
Aktivitäten am Pool
- Entspannen
Wassertemperatur
- kalt
Bar direkt in der Nähe Blick auf das Meer Zimmer mit eigenem oder Sharing Pool
Aktivitäten am Strand
- Entspannen
- Strandspaziergang
Liegen am Strand Bar direkt am Strand
Beliebte Kultur- & Erlebnisaktivitäten
- Shopping
- Sightseeing
Mietwagen nehmen und die Insel erkunden
Abendaktivitäten
- Clubs & Bars
Viele schöne Bars in der Nähe
Nur erwartete Kosten
- Nein
Besuche in anderen Restaurants aufgrund des Essens
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Veranstalter: | schauinsland-reisen |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Urlauber |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, We are sorry to hear that your experience at Mitsis Rinela did not exceed your expectations, and we are sincerely sorry for any inconvenience you might have faced during your stay in our hotel. Regarding the cleaning we would like to assure you that cleanliness and hygiene is our highest priority and we have already contacted our Housekeeping Manager to review our cleaning procedures to ensure our meticulous cleaning and warm hospitality across all our hotel areas and guestrooms. Regarding the restaurants reservations we would like to kindly note that we have designed an online reservations system, so everyone can book a table online even before arrival through our official website at the moment of booking. And we have implemented specific rules and limitations on our table reservation system, aiming to give an opportunity to all our guests to try our a la carte restaurants. We would like to assure you that all your comments are highly appreciated in our constant effort to improve our services and facilities. Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future. Best Regards, Mitsis Rinela Team