Ich kenne andere 5 Sterne Hotels. Kann ich leider nicht weiter empfehlen. Bei der Ankunft in der Nacht waren noch die Handtücher der vorigen Gäste beim Privatpool. Der Mülleimer im Zimmer war voll. Und die Begrüßungs Sandwiches waren voll mit Ameisen. Die Kellner waren sehr unfreundlich und man hatte Stress beim Essen weil die Teller immer gleich beim letzten Bissen abgeräumt wurden.
- ZimmergrößeGut
- SchlafqualitätEher gut
- SauberkeitEher schlecht
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackEher schlecht
Ambiente beim Essen
- Badeanzug & Flip-Flops
- DeutschkenntnisseSehr schlecht
Bester Service
- Rezeption
Kellner waren unfreundlich. Und das Teller wurde einem unterm Essen weg genommen.
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Paar |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Stefanie |
| Alter: | 36-40 |
| Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations. Please accept our apologies for the issues you experienced with the cleanliness of your room, the private pool towels, and the welcome sandwiches. We also regret that the service in the restaurant did not meet your expectations. Your comments regarding the staff’s approach to clearing plates and their friendliness will be shared with our team so we can address these concerns and improve the dining experience for future guests. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future under better circumstances. Kind regards, Guest Relations

