Das Personal ist sehr unterschiedlich von der Freundlichkeit. Von aus dem Herzen kommend freundlich bis ich schaue den Gast mit dem Arsch nicht an. Vor allem die Kellner und Kellnerin.
- ZimmergrößeEher schlecht
- SchlafqualitätEher schlecht
- SauberkeitEher gut
Nachts sehr hell durch das Flurlicht, Abducklung fehlt
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackGut
Ambiente beim Essen
- Badekleid & Shorts
- DeutschkenntnisseSchlecht
Bester Service
- Rezeption
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Aktivitäten am Strand
- Baden & Planschen
- Entspannen
Immer sehr windig von der Seeseite, Wasserstand zum schwimmen sehr niedrig nur bei Flut möglich, schnorcheln vor Ort gar nicht möglich und mit dem kostenfreien Boot rausfahren lohnt nicht, Strand wird täglich gesäubert
Nur erwartete Kosten
- Ja
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Jens |
Bewertungen: | 2 |
Hello Jens, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. I want to express my sincere apologies for any shortcomings you experienced during your time at our resort. Your comments have been carefully reviewed, and I assure you that we take them very seriously. Please know that this does not reflect our usual standard of service. Your feedback has been shared with our entire team, and we are taking proactive steps to address each of the issues you mentioned. We are implementing updated processes and providing additional training to our staff to ensure that we can prevent similar situations in the future. We truly value your feedback, as it helps us to continually improve and provide the best possible experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and demonstrate the positive changes we've made. Best regards, Rubens Maureemootoo General Manager