- BehindertenfreundlichkeitSehr schlecht
- Zustand des HotelsSchlecht
- Allgemeine SauberkeitSchlecht
Das ist alles andere als gut zu bewerten. Baulärm, dreckiger Pool, unaufmerksames Personal. Auch die Zimmerfrau sehr unaufmerksam, hinter vielem musste man herrannen, mal fehlte wasser, bowohl es 2 mal am Tag aufgefüllt werden sollte, dann Kaffe, Milch Zucker usw. Die einrichtung lässt zu wünschen übrig, da wurde Schränke, usw mit folie überzogen, welche sich teilweise löste. Keinen Kleiderschrank, schubladen klempten
- ZimmergrößeEher schlecht
- SauberkeitSchlecht
- Ausstattung des ZimmersSehr schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungSchlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSchlecht
- EssensauswahlSehr schlecht
- GeschmackSehr schlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Eher schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSchlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outEher schlecht
- FamilienfreundlichkeitSchlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheEher schlecht
- FreizeitangebotSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Entfernung zum StrandSchlecht
- Lage für SehenswürdigkeitenEher schlecht
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 3 Wochen im Mai 2018 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Otto |
Alter: | 71+ |
Bewertungen: | 1 |
Dear Otto Greeting from Khaolak Emerald Beach Resort and Spa, we appreciated your comment regarding our service and property. We hope that besides, what you have mentioned, you would have also enjoyed with beautiful beach and our resort activities. Our service team regret to learn that we miss last chance to provide you an excellence service. Although we have daily cleaning service which is the time when we change towels and replace those amenities, for example; drinking water, coffee, instant milk, and tea, our service will be serve as plan from housekeeping team, so sometimes it could probably be considered as we are too slow or inattentive if the guests get the room cleaning queue in the afternoon, but the guests expect the room to be clean earlier. In order to provide alternative for our valued guests, the guests can specify cleaning time directly to our guest service team at reception, so that we can arrange special for our guests. For an issue of closet, and drawer broken, we always check the room condition before checking in the guests, however; it could be broken after usage. The reason for delay because of a lack of replacement materials. In your case, we apology for our lack of keeping you up from this information. We would like to assure you on behalf of guest service team, we never have intention to ignore in any requests of our valued guests. Your pleasure is always our passion, so please kindly accept our sincerely apology in any lack of our service delivery. We hope that you will give us another chance to welcome you again in the future. The management team - Khaolak Emerald Beach Resort