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Peter (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Januar 2018 • 2 Wochen • Strand
mittelmäßig
3,0 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Sehr schlecht
  • Zustand des Hotels
    Gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Gut

Die Getränkeauswahl ist nicht sehr üppig. Der Strand ist wunderschön, aber wegen der nervenden Beachboys besucht man den eher selten. In den Zimmern gibt es keine Anhänger für die Zimmertüren (Nicht stören etc.). Wenn man ein Mittagsschläfchen machen wollte, wurde man vom Zimmerservice gestört.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Gut
  • Sauberkeit
    Gut
  • Ausstattung des Zimmers
    Schlecht

Restaurant & Bars
  • Atmosphäre & Einrichtung
    Eher gut
  • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
    Eher gut
  • Essensauswahl
    Eher gut
  • Geschmack
    Eher gut

Service
  • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
    Sehr gut
  • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
    Sehr gut
  • Rezeption, Check-in & Check-out
    Sehr gut

Familien
  • Familienfreundlichkeit
    Gut

Lage & Umgebung
  • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
    Eher schlecht
  • Restaurants & Bars in der Nähe
    Schlecht

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Eher gut

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Strand
  • Entfernung zum Strand
    Sehr gut

Verkehrsanbindung
  • Lage für Sehenswürdigkeiten
    Eher schlecht

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:2 Wochen im Januar 2018
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Peter
Alter:51-55
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Simone, Many thanks for finding time to post a review of your holiday at our property. We always strive for high level customer satisfaction which can only be achieved with the help of your input and the feedback of all our guests. We provide a good beverage selection endeavouring to please a wide range of tastes, keeping in line with our star rating which many guests appreciate as good. Whilst the vast majority of our guests are very happy with the beverage selection we provide, we always welcome customer feedback and will look into what improvements we can make on the range and choices of beverages. Beaches in Kenya are public. We have G4S guards patrolling the beach boundaries of the hotel 24 hours a day. However, many guests actually court beach vendors and obviously encourage them to further tout for business. The hotel normally calls Tourist Police whenever a client raises complaint of beach harassment. I apologize for the disturbance you experienced by room service due to lack of “Do Not Disturb” sign in your room. We are taking inventory of rooms without “Do Not Disturb & Clean My Room” signs to ensure each room has the signs. We have taken your comments positively in a manner to improve the experience we offer our clients and looking forward to welcoming you again to sample the improvements. Aloice Ang’ila Chief Executive Manager