- BehindertenfreundlichkeitSehr schlecht
- Zustand des HotelsGut
- Allgemeine SauberkeitGut
Die Getränkeauswahl ist nicht sehr üppig. Der Strand ist wunderschön, aber wegen der nervenden Beachboys besucht man den eher selten. In den Zimmern gibt es keine Anhänger für die Zimmertüren (Nicht stören etc.). Wenn man ein Mittagsschläfchen machen wollte, wurde man vom Zimmerservice gestört.
- ZimmergrößeGut
- SauberkeitGut
- Ausstattung des ZimmersSchlecht
- Atmosphäre & EinrichtungEher gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher gut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackEher gut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSehr gut
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr gut
- FamilienfreundlichkeitGut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheSchlecht
- FreizeitangebotEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Entfernung zum StrandSehr gut
- Lage für SehenswürdigkeitenEher schlecht
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Januar 2018 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Peter |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Simone, Many thanks for finding time to post a review of your holiday at our property. We always strive for high level customer satisfaction which can only be achieved with the help of your input and the feedback of all our guests. We provide a good beverage selection endeavouring to please a wide range of tastes, keeping in line with our star rating which many guests appreciate as good. Whilst the vast majority of our guests are very happy with the beverage selection we provide, we always welcome customer feedback and will look into what improvements we can make on the range and choices of beverages. Beaches in Kenya are public. We have G4S guards patrolling the beach boundaries of the hotel 24 hours a day. However, many guests actually court beach vendors and obviously encourage them to further tout for business. The hotel normally calls Tourist Police whenever a client raises complaint of beach harassment. I apologize for the disturbance you experienced by room service due to lack of “Do Not Disturb” sign in your room. We are taking inventory of rooms without “Do Not Disturb & Clean My Room” signs to ensure each room has the signs. We have taken your comments positively in a manner to improve the experience we offer our clients and looking forward to welcoming you again to sample the improvements. Aloice Ang’ila Chief Executive Manager