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Reiner (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Februar 2018 • 2 Wochen • Sonstige
Kein gewohnter Standard
4,0 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Sehr gut
  • Zustand des Hotels
    Eher gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Sehr gut

Kein TV, keine Option auf Kühlschrank in dieser Region - unmöglich, da Flüssigkeitskapseln/Medikament "geschrumpft". Kein Rücktausch dort erworbener Schilling-Banknoten - unglaublich! WLAN oft über- bzw. ausgelastet. Wenn man davon absieht, dann wäre es ein Top-Hotel!


Zimmer
  • Zimmergröße
    Gut
  • Sauberkeit
    Eher gut
  • Ausstattung des Zimmers
    Sehr schlecht

Restaurant & Bars
  • Atmosphäre & Einrichtung
    Sehr gut
  • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
    Sehr gut
  • Essensauswahl
    Sehr gut
  • Geschmack
    Sehr gut

Service
  • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
    Eher schlecht
  • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
    Gut
  • Rezeption, Check-in & Check-out
    Gut

Familien
  • Familienfreundlichkeit
    Sehr gut

Lage & Umgebung
  • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
    Eher gut
  • Restaurants & Bars in der Nähe
    Eher schlecht

Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Sehr gut

Beliebte Aktivitäten

  • Sonstiges

Verkehrsanbindung
  • Lage für Sehenswürdigkeiten
    Eher schlecht

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:2 Wochen im Februar 2018
Reisegrund:Sonstige
Infos zum Bewerter
Vorname:Reiner
Alter:56-60
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Reiner, Thank you for having chosen Papillon for your two weeks valued holiday and finding time to post a review. We use our guest’s feedbacks in a positive way to help to improve the experience we offer our customers. Out of the three categories of rooms we offer, only Sea View rooms have satellite TV and fridges (minibars) however guests on request can hire fridges at minimal fee in either garden or family room. We introduced a free Wlan at the reception and TV lounge areas and still looking into expanding it to other areas to ease the traffic. Changing of money into smaller notes in Kenya Shillings is offered at the cashier depending on the availability of the notes and demand while trying not to keep huge cash as at the desk. Cashiers advise clients of convenient time to come back should they run out of the required denominations which has to be fetched from the bank. We have taken your comments positively in a manner to improve the experience we offer our guests and looking forward to welcome you again to sample the experience. Thanks and regards, Aloice Ang’ila Manager