- BehindertenfreundlichkeitSehr gut
- Zustand des HotelsEher gut
- Allgemeine SauberkeitSehr gut
Kein TV, keine Option auf Kühlschrank in dieser Region - unmöglich, da Flüssigkeitskapseln/Medikament "geschrumpft". Kein Rücktausch dort erworbener Schilling-Banknoten - unglaublich! WLAN oft über- bzw. ausgelastet. Wenn man davon absieht, dann wäre es ein Top-Hotel!
- ZimmergrößeGut
- SauberkeitEher gut
- Ausstattung des ZimmersSehr schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungSehr gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr gut
- EssensauswahlSehr gut
- GeschmackSehr gut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Eher schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftGut
- Rezeption, Check-in & Check-outGut
- FamilienfreundlichkeitSehr gut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher gut
- Restaurants & Bars in der NäheEher schlecht
- FreizeitangebotSehr gut
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
- Lage für SehenswürdigkeitenEher schlecht
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Februar 2018 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Reiner |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Reiner, Thank you for having chosen Papillon for your two weeks valued holiday and finding time to post a review. We use our guest’s feedbacks in a positive way to help to improve the experience we offer our customers. Out of the three categories of rooms we offer, only Sea View rooms have satellite TV and fridges (minibars) however guests on request can hire fridges at minimal fee in either garden or family room. We introduced a free Wlan at the reception and TV lounge areas and still looking into expanding it to other areas to ease the traffic. Changing of money into smaller notes in Kenya Shillings is offered at the cashier depending on the availability of the notes and demand while trying not to keep huge cash as at the desk. Cashiers advise clients of convenient time to come back should they run out of the required denominations which has to be fetched from the bank. We have taken your comments positively in a manner to improve the experience we offer our guests and looking forward to welcome you again to sample the experience. Thanks and regards, Aloice Ang’ila Manager