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Kristin (31-35)
Verreist als Paarim Januar 2020für 3-5 Tage

für Partyurlauber super , den Rest nicht

3,0/6
wir waren für 5 Nächte als Paar in diesem Hotel. Die Anlage ist ganz schön aber die Gäste vermiesen einem den Aufenthalt. Des weiteren ist das Essen, außerhalb der Themenrestaurants, ungenießbar. Auch die Cocktails schmecken alle gleich und haben bei mir Bauchschmerzen verursacht. Der krönende Abschluss waren Kakerlaken auf unserm Zimmer (was für die Region nicht untypisch ist) doch es kam erst nach 3 maligen beschweren jemand vom Personal um diese zu entfernen.
Das Hotel wäre super, wenn nicht zu viele Party und Saufurlauber dort wären.

Lage & Umgebung3,0

Zimmer4,0
Zimmer waren schön und sauber. Leider hatten wir nur das Problem mit den Kakerlaken

Service4,0
Sehr freundlich

Gastronomie1,0
Die Themenrestaurants sind super, der Rest leider mehr als schlecht !!

Sport & Unterhaltung4,0

Hotel3,0

Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Kinder:Keine Kinder
Dauer:3-5 Tage im Januar 2020
Reisegrund:Sonstige
Infos zum Bewerter
Vorname:Kristin
Alter:31-35
Bewertungen:3
Kommentar des Hoteliers
Dear Kristin,

First of all, pending an extraordinary day, I send a cordial greeting and receive our full thanks for sending us this review. All the comments reflected in it, will be sent to the corresponding areas in order to improve the mentioned aspects.

For Hotel Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa, the main objective is the total satisfaction of our guests and in their comments, and unfortunately, we can appreciate that this objective was not achieved.

Please accept my most sincere apologies for the inconvenience you suffered during your stay, and I am very sorry that we have not been able to exceed your expectations. All your comments are valuable to detect our areas of opportunity.

All comments will be taken into consideration and I will communicate them personally to the corresponding manager in order to improve these services for the future and take the necessary measures to avoid similar situations with other guests. As a resort, we have the commitment to provide you with the highest standards in service and unfortunately the commitment was not achieved.

In spite of everything that happened, I want to reiterate our willingness to improve the mentioned points and we hope you will give us the opportunity with a visit in your future vacations to not only fulfill, but to satisfy your needs.

Kind Regards,

Monica Garcia

Assistant Manager
NaNHilfreich