Sehr nettes und freundliches Personal, Restaurants sehr voll und laut (Buffet); Spezialitätenrestaurants teilweise nur an 2 Tagen/Woche geöffnet und dann auch noch an unterschiedlichen Tagen. Durch Roomservice nachts Lärm durch Servicewagen. Störend ist die Tatsache, dass einige Hotelbereiche nur für "Members only" zugänglich sind, es entsteht der Eindruck, Gäste 2. Klasse zu sein. Die Hotelanlage an sich ist schön gestaltet und sauber. Wir haben nur freundliches und hilfbereites Personal getroffen.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3 Wochen im Mai 2025 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Sylvester |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Sylvester Thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad to hear that you enjoyed the friendliness of our staff and the design and cleanliness of our facilities. We sincerely regret the inconveniences you experienced during your stay, such as late-night noise from room service and limitations in the availability of the specialty restaurants. We also understand your perception regarding the Preferred member-only areas; rest assured that our goal is to offer customized options for different needs, without detracting from the experience of any of our guests. We greatly appreciate your feedback, as it helps us to identify opportunities for improvement. We look forward to the pleasure of welcoming you back and providing you with an even more pleasurable experience. Best Regards Daniel Rodriguez General Manager