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Andrea (56-60)
Verreist als Paar • April 2023 • 1 Woche • StrandIch würde nicht wieder diese Insel wählen
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Herzlich Willkommen sieht anders aus! Freundlichkeit an der Rezeption Fehlanzeige. Sie halten sich für besser als sie sind. Aus gesundheitlichen Gründen wurde vom Reisebüro um einen Bungalow mit kurzen Wegen gebeten. Leider sollten wir einen mit dem weitesten Weg beziehen. Angeblich hat unser Reisebüro alles falsch gemacht und wurde dort schlecht geredet. Immer wieder hörten wir das nur die Reisebüros die Fehler machen, Sie nicht! Wie wir dort behandelt wurden, Unterste Schublade. Man hat uns über 4 Stunden nach der langen Anreise in der Hitze sitzen lassen und mit Nichtachtung gestraft! So wurde ich als Mensch mit Handicap noch nirgends auf dieser Welt behandelt, und wir reisen viel! Als unser Reisebüro dann bewiesen hatte das die Mail an die Insel gegangen ist, kamen sie und sagten: wir haben den Fehler gefunden aber sie müssen nun trotzdem in das Zimmer am anderen Ende der Insel. Am nächsten Tag gibt es einen Wechsel. Kein Entschuldigung oder sonst etwas da sie uns ja den ersten Urlaubstag schon mal vermiest hatten. Die Leute waren bei mir durch, die brauchte ich bis zur Abreise nicht mehr sehen. Für uns ist das keine 5* Insel vielleicht 4 * Essen sehr wenig Auswahl, mittags jeden Tag Tunfisch, Maiskolben oder Hühnchen an der Grillstation. Sonst jedes 2te Gericht mit Fisch auch im Salat! Die Kellner sehr freundlich allen voran die Kellnerin ( es gibt nur eine)! Die Bungalows sind in die Jahre gekommen auch hier keine 5* Das Riff ist super aber man kann nicht schwimmen außerhalb vom Riff, Wasser zu flach. Wir werden die Maledieven wieder bereisen doch nicht diese Insel.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Kinder:Keine Kinder
    Dauer:1 Woche im April 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Andrea
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Andrea; our valued Guest, Heartfelt thanks for taking the time to post this valuable feedback following your stay at Dhawa Ihuru. At the offset, please accept our humble apologies for not being able to deliver the services and products that could enhance your memories. It is our endeavor to provide our guests with a pleasant, relaxing, and memorable experience, and we regret that we fell short of meeting the level of satisfaction that you truly deserve. We have reviewed your feedback as a team, and we do understand your frustrations with the challenges you have experienced starting from upon arrival with the villa allocation and while in residence with us from the villa condition to the food variety. As such, we have taken serious note of the areas requiring improvement as we believe that this will help us avoid such shortfalls and service delivery gaps in the future. Please allow me to elucidate on the incident upon your arrival. Due to the miscommunication between us and the travel agent as well as the high occupancy at that time, our team couldn’t provide you the suitable villa immediately after being aware of your special request. Naoufel; our assistant front office manager, offered you to stay in villa no. 35 along with complimentary in-villa dining offer for your comfort until the next day when we would be able to accommodate you in villa no. 3 closed to the restaurant and other facilities as per your preference. We are saddened that you declined our offers and stayed in the bar for several hours before you agreed to stay in villa no. 35 for that day. Our team tried their best to make your stay comfortable and blissful including accommodating the special notes received from the travel agent on your birthday and wedding anniversary celebration. Unfortunately, the special arrangement we prepared had been declined during the stay. The complimentary late check-out and lunch had been offered for your most comfort on the last day with us. Regard to our beautiful house reef just a few meters away from the shorelines with the drop off, we are saddened that you couldn’t swim outside the reef or at drop off area due to high and low tide which is varied throughout the day as natural phenomena. Your feedback in this process has been very helpful, and we sincerely thank you for sharing this with us. We consider it paramount in our endeavors to improve our products and services. We are pleased to learn that our restaurant team particularly Liusha provided the friendly service. I will personally share your kind words to them. They will be happy that they helped make your stay at least pleasant. Even it may be a far-off possibility to get another chance to prove ourselves differently to you, I hope we will still get a chance to do that in the future. Please do not hesitate to directly contact me for further assistance. Kind Regards, Kanruethai Roongruang General Manager Banyan Tree Vabbinfaru and Dhawa Ihuru