- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Hotel macht einen sauberen Eindruck. Bei der Buchung sollte man unbedingt darauf achten, welche Zimmerkategorie man wählt, es kann sein das man ein langen Weg zum Strand hat. Freundlich empfangen. Zu wenig Personal mit Deutschkenntnisse.
Badewanne integriert mit Dusche. Man sollte nur Duschen einbauen, da beim Duschen sehr viel Wasser ins Badezimmer spritzt. Die Betten waren angenehm.
Super, vor allem die Themenrestaurant.
Personal sind nicht alle freundlich. Morgens am Pool nähe des Hauptgebäudes, wurden die Getränke auf dem Tisch vom Vorabend nicht sauber bzw abgeräumt .
ca. 30 min vom Flughafen entfernt. Ausflüge mit dem Auto möglich, Angebote von Reiseveranstalter zu teuer. Der Strand ist viel zu klein für die Anzahl der Gäste. Aufgrund des Platzmangels waren die Liegen sehr nah beieinander.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Vielseitiges Sportangebot über den ganzen Tag verteilt. Tägliche Abendshow mit Musik
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im August 2017 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Meckes |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 5 |
Dear Guest, Thank you for your review and the comments written. We appreciate your feedback and promise to take it into consideration, in order to ameliorate even more our services in the future. However, please allow us to offer you some explanation on the aforementioned points. We would like to clarify that the beach in front of Creta Maris, is 350m. long (250m. sandy & 100m. pebbles). As regards the lack of space between the sunbeds, we will take it into consideration for our future improvement plan. Regarding your comment about the shower in your room, we hope you have mentioned this concern of yours to our Guest Service desk, so we could arrange a technician to come over and inspect/ fix it. We are surprised reading your comment about our staff, as its friendliness and loyalty, are the reasons our guests, prefer to come back year after year. We hope you have described the incident/s that drove you to this conclusion, so we could take our actions and ameliorate our service. Additionally, please be kindly informed that many of our staff speaks German. Specifically, there are at least 1 or 2 employees in each department who speak German. We would like to thank you once again for your review. We will be happy to have the chance to accommodate you again in the future and offer our best services. Best Regards, Faye Papaioannou