Sichere Dir noch bis zum 06.02. die Premium-Mitgliedschaft mit vielen Vorteilen für 59 € statt 79 €
Traumhaftes Top Hotel (61-65)
Verreist als PaarNovember 20223 Wochen StrandTop Hotel mit teuren Getränken
6,0 / 6
Junior Suiten am Südstrand sehr ruhig (Zi #355), Südstrand schlechte Bademöglichkeit wg. der Gezeiten, Nordstrand sehr gute Bademöglichkeiten zu jeder Zeit. Essensauswahl (Abends) im Buffetrestaurant sehr vielfältig, diverse Themenabende. Frühstück reichlich und abwechslungsreich. Personal extrem hilfsbereit und freundlich. Spezialitätenrestaurants Helios, Seselwa, Adam und Eva, allesamt sehr gut. Signature restaurant Cyan nicht genutzt.
Alle alko. Getränke vom Grundsatz zu teuer 0,28l Bier 95scr / 1Glas Wein (130 - 180 scr), Sprudelwasser 0,7 (85 scr).
Ausreichend Stilles Wasser im Zimmer kostenfrei verfügbar. Zu den Abendessen jeweils 1l kostenfrei. Ist alles extra für das Hotel abgefülltes stilles Wasser ohne Angaben von Nährwerten, schmeckt auf Dauer lasch und nicht mehr angenehm, man sehnt sich nach Sprudelwasser.

Zimmer
5,0
Ausstattung des Zimmers (TV, Balkon, Safe, etc.)5,0

Gastronomie
6,0
Geschmack & Qualität der Speisen & Getränke6,0

Sport & Unterhaltung
5,5
Freizeitangebot (Sauna, Tennis, Animation, etc.)5,0
Zustand & Qualität des Pools6,0

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Kinder:Keine Kinder
Dauer:3 Wochen im November 2022
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Traumhaftes Top Hotel
Alter:61-65
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers
Dear Traumhaftes

Greetings from Constance Ephelia Seychelles! We are delighted by your appreciation and wishes to thank you for your 5* rating with best scores on all services & facilities.

Here at Constance Ephelia, we believe that hospitality stems from passion which allows us to create memorable experiences for our guests. We are also thrilled to read that you enjoyed our very large well settled resort, beautiful white sanded beaches, varied cuisine at 05 restaurants (Helios, Seselwa, Adam and Eva) with different national cuisines & theme buffet setup, professional sense of customer services by our true people.

I am extremely saddened to learn that you did not have a experience as per your expectation about water in room & drink prices; however I really appreciate your honest opinion; kindly note that we have reduced our prices last month on our food and beverage offerings. In any case, we greatly value your feedback.

At Constance Ephelia, We take all guests seriously and value their insightful opinions. You can be certain that your entire feedback has been discussed carefully & personally with our concerned department heads; where appropriate actions are being taken to ensure that our services are equivalent to the quality standards we uphold in all the areas.

We thank you again for staying with us and do hope to welcome you back to Ephelia or any other Constance Resort in future.

Warm regards

Stephane Duchenne
General Manager