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Kerstin K. (19-25)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2017 • 2 Wochen • Strand
War im Großen und Ganzen doch ok...
5,0 / 6

Allgemein
  • Zustand des Hotels
    Gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Gut

Hotel war eigentlich ganz schön, nur leider war bei unserem Aufenthalt 3 Tage lang eine Baustelle bei der man den ganzen Tag am Strand gehämmer gehört hat...


Zimmer
  • Ausstattung des Zimmers
    Eher gut

Die Zimmer waren ganz schön, aber irgendwelche Tierchen (Termiten?) zerfressen die Möbel und so bröselt alles voll


Restaurant & Bars
  • Geschmack
    Eher gut

Wenig Europäische Küche, fast alles mit Curry


Service

Personal versteht kein Deutsch und fast kein Englisch, stellen sich bei Problemen "dumm". Tui / 1 2 Fly konnte man nur über das Telefon erreichen, leider nie ein Ansprechpartner auf der Insel.


Aktivitäten
  • Freizeitangebot
    Eher gut

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Pool
  • Zustand & Qualität des Pools
    Gut

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:2 Wochen im Mai 2017
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Kerstin K.
Alter:19-25
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for taking the time sharing your experience on Holiday Check, as we value the feedback as it enables us to constantly monitor our service levels and guest satisfaction. We are pleased to read that you generally enjoyed your stay with us and that you were satisfied with the overall service provided. At Cinnamon Dhonveli Maldives, it is our aim to provide personalized service and to make each and every guest feel special. However, we regret to hear the inconvenience caused on the ongoing renovation whilst your stay. Please accept our most sincere apologies for intermittent noise you have encountered and the unfavorable experience, as we are we are in the process of full transformation of our overwater suite. Rest assured that these transformations would benefit our valued guest to a remarkable Cinnamon experience. On a lighter note, we are delighted to hear on the positive remarks to our resort. Once again, thank you for highlighting why we are failed to delight you further. We completely understand your feeling and we do appreciate if you will give us the opportunity of welcoming you back in the future to mend your experience and positively experience Cinnamon Dhonveli Maldives.