- Zustand des HotelsEher schlecht
- Allgemeine SauberkeitSchlecht
Der zimmerservice war Katastrophe , wir mussten die 11 tage mit den gleichen bettwäschen schlafen weil es nicht gewechselt wurde. Dickes minus was die Sauberkeit angeht ABER die Menschen bzw. Die Mitarbeiter im hotel waren die freundlichsten Menschen die ich je gesehen habe ECHT MEIN RESPEKT!!!
- ZimmergrößeEher gut
- SauberkeitSehr schlecht
- Ausstattung des ZimmersGut
- Atmosphäre & EinrichtungEher gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher gut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackSchlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSehr gut
- Rezeption, Check-in & Check-outGut
- FamilienfreundlichkeitSehr gut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheSehr schlecht
- FreizeitangebotSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsEher schlecht
- Lage für SehenswürdigkeitenSehr schlecht
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im September 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Cem |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Cem, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for taking the valuable time to provide your review and feedback with us. While we are delighted to learn your high commendation to our teams friendliness and helpfulness we are disappointed on the unfavorable experience you have mentioned. It is with regret and concern on your room experience as we does provide standard morning cleaning time to all guest rooms and often provide services on guest request basis. However, please know that we have taken your comment in a positive manner and would appreciate the opportunity to discuss further your concerns and observations offline to avoid re-occurrence .Do please feel free to reach out at fom.dhonveli@cinnamonhotels.com should the team or I be able to provide any further assistance and we would personally look forward to the opportunity of welcoming you back again to our little piece of paradise, for the true Dhonveli experience as many of our guests have come to love. Once again, thank you and stay safe! Sincerely, Shiela Marie Front Office Manager