- BehindertenfreundlichkeitSchlecht
- Zustand des HotelsEher schlecht
- Allgemeine SauberkeitEher gut
Toller Urlaub mit traumhafter Kulisse trotz wolkenverhangenen Himmels , perfekter Service, der für einige Kilos mehr auf der heimischen Waage sorgte
- ZimmergrößeEher gut
- SauberkeitEher gut
- Ausstattung des ZimmersEher gut
- Atmosphäre & EinrichtungEher schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher gut
- EssensauswahlGut
- GeschmackGut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Eher gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher gut
- Rezeption, Check-in & Check-outEher gut
- FamilienfreundlichkeitSchlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheEher schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Januar 2016 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Sabine |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Greetings from Cinnamon Dhonveli Maldives! Thank you for sharing your experience with us about your stay. We are glad you had an overall well spent time at the resort as well as appreciated the constructive feedback and suggestions you have written here. We apologize however for the less than satisfactory experience and inconvenience caused. We value your concern and will certainly be discussed with the entire team and be considered for further improvement. Rest assured the respective teams will look into effective ways to ensure that challenges will be properly addressed for the overall betterment of our services and offerings. Once again, thank you for making us your holiday destination to the Maldives. It would be a great pleasure if you will give us opportunity to turn this unfavorable impression to a more delightful one.