Kontrolliert bitte alle eure Zimmer nach Erhalt auf Schäden sonst werden se euch in die Schuhe geschoben und eine enorme Summe verlangt um diese angeblich zu beseitigen. Service im Restaurant hatte immer wieder Zuckerhaltige Cola Serviert obwohl ich immer Ohne Zucker bestellte und als Zuckerkranke kann das manchmal gefährlich werden. Personal sehr sehr unfreundlich und unkooperativ
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 3-5 Tage im September 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Gregor |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Gregor, Thank you for sharing your experience with us. We’d like to clarify that our housekeeping staff thoroughly inspects each room after every guest checks out to ensure everything is in good condition for the next guest as this process helps avoid misunderstandings about room damages. We recommend that all guests report any damages upon arrival to avoid any misunderstandings. We are sorry to hear about the mix-up with your drink orders. We take customer feedback very seriously and we have forwarded some of your comments to the relevant departments for consideration. Yours sincerely, The Hotel Management