- BehindertenfreundlichkeitSchlecht
- Zustand des HotelsEher schlecht
- Allgemeine SauberkeitEher schlecht
Das Hotel ist veraltet und teilweise renovierunbsbedürftig. Die Zimmer sind schön und sauber, jedoch funktionierte der Fernseher nicht und wir haben, nicht einmal neue Trinkgläser erhalten, obwohl diese offensichtlich benutzt wurden! Die Essensvielfalt und Qualität ist schlecht! Am schlimmsten war die Obstauswahl, nur Äpfel mit Zimt und Orangenstücke, die ganze Woche durchgehend! Das Essen wurde nur sehr schleppend nachgefüllt und war oftmals leer, selbst um 19:00! In der Umgebung ist das Essen nicht viel besser, sehr enttäuschend! Das Hotel hat keine 4 Sterne verdient!
- ZimmergrößeSehr gut
- SauberkeitEher gut
- Ausstattung des ZimmersEher gut
- Atmosphäre & EinrichtungSchlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher schlecht
- EssensauswahlSehr schlecht
- GeschmackSchlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher gut
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr gut
- Kinderbetreuung oder SpielplatzSehr schlecht
- FamilienfreundlichkeitSchlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr gut
- Restaurants & Bars in der NäheSehr schlecht
- FreizeitangebotSchlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsSchlecht
- Entfernung zum StrandGut
- Qualität des StrandesEher schlecht
- Lage für SehenswürdigkeitenSehr gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Mai 2016 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Julia Helene |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Guests we would like to thank you for using your valuable time to post your review about Hotel Belair and your visit to us. You complain about the condition of the hotel and you mention that it needs renovation while the reception, the main restaurant, the snack bar and 60 out of 165 rooms are renovated during the last two years. Of course, if your choise was a standard room for financial reasons, you can claim that it needs a renovation. But you did not use the chance you had to book a renovated ( superior) room. Also, as it is the beginning of the season and there were a lot of rooms available, a simple question at the reception desk could find a solution to your problem. Unless you were expection to recieve a room upgrade for free. We have planned the dinner in a way that every evening, for seven days, a different menu to be available to the guests. During these seven days : every second day we offer a different theme evening (: asian , greek , italian , international). Inbetween there is not a single dish repeated. It would be rather interested to mention one single dish that it was repeated, even once. We can understand that the food might have not been of your taste, we can hardly accept that the food was daily the same. It cannot be serious from your side that, when dinner starts 18.30, already at 19.00 everything is gone and not refilled!!! You mean that we offer food only for 80 guests and we leave the rest 250 without food??? In the rooms there are not glasses, plates, knifes, forks, e.t.c. as the hotel is not a self catering one. Of course we would be very pleased to offer you, in case you will ask, Therefore we do not understand what do you mean that we did not replace the glasses. We really disagree with a lot of points of your critic, we are though very sad because we did not manage to meet your expectations We remain at your entire disposal Kind regards George Moraitis / Manager