Alle Bewertungen anzeigen
Julia Helene (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2016 • 1 Woche • Strand
Das Hotel ist keine 4 Sterne wert
3,6 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Schlecht
  • Zustand des Hotels
    Eher schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher schlecht

Das Hotel ist veraltet und teilweise renovierunbsbedürftig. Die Zimmer sind schön und sauber, jedoch funktionierte der Fernseher nicht und wir haben, nicht einmal neue Trinkgläser erhalten, obwohl diese offensichtlich benutzt wurden! Die Essensvielfalt und Qualität ist schlecht! Am schlimmsten war die Obstauswahl, nur Äpfel mit Zimt und Orangenstücke, die ganze Woche durchgehend! Das Essen wurde nur sehr schleppend nachgefüllt und war oftmals leer, selbst um 19:00! In der Umgebung ist das Essen nicht viel besser, sehr enttäuschend! Das Hotel hat keine 4 Sterne verdient!


Zimmer
  • Gut
    • Zimmergröße
      Sehr gut
    • Sauberkeit
      Eher gut
    • Ausstattung des Zimmers
      Eher gut

    Restaurant & Bars
  • Schlecht
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Schlecht
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Eher schlecht
    • Essensauswahl
      Sehr schlecht
    • Geschmack
      Schlecht

    Service
  • Gut
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Sehr gut
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Eher gut
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Sehr gut

    Familien
    • Kinderbetreuung oder Spielplatz
      Sehr schlecht
    • Familienfreundlichkeit
      Schlecht

    Lage & Umgebung
  • Gut
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Sehr gut
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Sehr schlecht

    Aktivitäten
  • Schlecht
    • Freizeitangebot
      Schlecht

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Pool
    • Zustand & Qualität des Pools
      Schlecht

    Strand
    • Entfernung zum Strand
      Gut
    • Qualität des Strandes
      Eher schlecht

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Sehr gut

    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Mai 2016
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Julia Helene
    Alter:31-35
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guests we would like to thank you for using your valuable time to post your review about Hotel Belair and your visit to us. You complain about the condition of the hotel and you mention that it needs renovation while the reception, the main restaurant, the snack bar and 60 out of 165 rooms are renovated during the last two years. Of course, if your choise was a standard room for financial reasons, you can claim that it needs a renovation. But you did not use the chance you had to book a renovated ( superior) room. Also, as it is the beginning of the season and there were a lot of rooms available, a simple question at the reception desk could find a solution to your problem. Unless you were expection to recieve a room upgrade for free. We have planned the dinner in a way that every evening, for seven days, a different menu to be available to the guests. During these seven days : every second day we offer a different theme evening (: asian , greek , italian , international). Inbetween there is not a single dish repeated. It would be rather interested to mention one single dish that it was repeated, even once. We can understand that the food might have not been of your taste, we can hardly accept that the food was daily the same. It cannot be serious from your side that, when dinner starts 18.30, already at 19.00 everything is gone and not refilled!!! You mean that we offer food only for 80 guests and we leave the rest 250 without food??? In the rooms there are not glasses, plates, knifes, forks, e.t.c. as the hotel is not a self catering one. Of course we would be very pleased to offer you, in case you will ask, Therefore we do not understand what do you mean that we did not replace the glasses. We really disagree with a lot of points of your critic, we are though very sad because we did not manage to meet your expectations We remain at your entire disposal Kind regards George Moraitis / Manager