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U. (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2025 • 2 Wochen • Strand
Kann man buchen, muss aber kein zweites Mal sein
5,0 / 6

Allgemein

Das Hotel liegt am Meer, der ,,Strand" ist über eine Straße zu erreichen. Badeschuhe empfohlen, große Steine!!! Liegen / Schirme kostenfrei. Kein Getränkeservice am Strand. Poollandschaft großzügig, Liegen aber ab 9 Uhr alle belegt, typisch. Angebot an Speisen gut. Achtung! Für Personen mit Glutenunverträglichleiten, ja es ist alles beschildert aber zum Frühstück auf Nachfrage ausschließlich helles Brot, Kornflakes oder Muffins, das wars. Fussballplatz am Tage meist von Holliday Village genutzt, dann für TUI Kids nicht nutzbar. Abends ist der Platz verschlossen, gegen eine Gebühr von 20€ wird dann das Licht angeschaltet, Frechheit. TUI ist in diesem Hotel nur die zweite Geige. Hauptveranstalteter ist Holliday Village.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:2 Wochen im Juli 2025
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:U.
Alter:31-35
Bewertungen:2
Kommentar des Hoteliers

Dear Sir/Madam Thank you very much for taking the time to share your detailed feedback following your recent stay with us. We’re pleased to hear that you appreciated the hotel's location by the sea, the spacious pool area, and the quality and variety of the food offered. At the same time, we’re truly sorry to hear about several aspects of your experience that did not meet your expectations. Regarding gluten-free options, we sincerely apologize for the limited breakfast selection. While we aim to provide for dietary needs with clearly labeled food items, we regret that the gluten-free offerings did not meet your expectations.Perhaps if you had contacted us directly on site ,we could have introduced you to our chef who would of guided you around the restaurant or even prepared something specific for your dietry needs. We also take note of your observations about the sunbeds and the early reservations, as well as the limited access to the soccer field. We regret if you felt that TUI services were not prioritized during your stay. While we host guests from various tour operators, our goal is always to provide a consistently high level of service to everyone, regardless of their booking channel. Thank you again for your honest feedback,it plays a vital role in helping us improve. We hope to have the opportunity to welcome you again and provide a more enjoyable experience. Kind regards Guest relations team