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Ursula (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • März 2024 • 1 Woche • Strand
Nie wieder
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Anlage direkt am Meer. Wir hatten Zimmer mit schönem Meerblick. Andere hatten da weniger Glück. Restaurant besser als Essenshalle zu bezeichnen ist laut und sehr einfach eingerichtet. Essen ist eines 5 Sterne Hotels nicht würdig. Wenn man da Vergleiche hat bereut man dieses Hotel gebucht zu haben. Zimmer haben ihre besten Tage längst hinter sich. Beim Badezimmer darf man erst recht nicht genau hinschauen. Verköstigung in Strandnähe auf niedrigstem Niveau (Pommes, einfachste Burger, Fladenbrot...)


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Abgewohnt. Bett und Matratze gut


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Null acht fuffzehn Hotelfrass


    Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im März 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Ursula
    Alter:56-60
    Bewertungen:6
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Ms. Ursula, Thank you for choosing to stay at Amarina Abu Soma and for taking the time to share your feedback on HolidayCheck. We appreciate your honest review as it helps us to identify areas where we can improve. We're delighted to hear that you enjoyed the beautiful sea view from your room. However, we're truly sorry that other aspects of your stay did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any disappointment you experienced with the restaurant facilities, the quality of the food, and the condition of the rooms. Your feedback regarding the restaurant ambiance, food quality, and room conditions is invaluable to us, and we will be addressing these areas with our team to ensure that necessary improvements are made. Our goal is to provide a truly exceptional experience for all our guests, and we regret falling short of that during your stay. We understand the importance of offering high-quality amenities and services, and we are committed to making the necessary adjustments to enhance the overall guest experience. We hope that despite the shortcomings you experienced, you were able to enjoy some aspects of your stay with us. We value your feedback and will use it to strive for excellence in the future. Thank you once again for sharing your experience, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and to provide you with a more enjoyable stay. Warm regards, Amarina abu soma team