Alle Bewertungen anzeigen
Martin(56-60)Österreich
1 Bewertungen
Vor 1 Woche • Verreist als Gruppe im Juni 2026
Verifizierter Aufenthalt
Doppelzimmer Superior Gartenblick
Ich empfehle dieses Hotel für einen angenehmen Aufenthalt.
6 / 6

richtige Größe, sehr freundliches Personal, tolle Poollandschaft, seitliche Zimmer zum Nachbarhotel etwas laut (Lärm kommt vom Nachbarhotel), perfektes Essen. Zimmer sauber.


Kommentar des Hoteliers

Dear Mrs Martin, As a part of Kempinski Hotel The Dome Family, We would like to thank you for choosing our hotel as a destination for your vacation. Our main aim is to provide the best possible experiences for our guests, which will leave you with a desire to come back to us as soon as you can. The entire Kempinski Hotel The Dome Team is happy to be part of a great memory of your trip and looks forward to the pleasure of being your hosts again shortly. Warm Regards, Lady in Red Team, Kempinski Hotel The Dome

Offizielle Hotel Homepage
Reiseveranstalter: HolidayCheck Reisen
HolidayCheck Club-Punkte erhalten
Melden