Alle Bewertungen anzeigenVor 1 Woche • Verreist als Gruppe im Juni 2026
Martin(56-60)
1 BewertungenVerifizierter Aufenthalt
Doppelzimmer Superior Gartenblick
Ich empfehle dieses Hotel für einen angenehmen Aufenthalt.
6 / 6
richtige Größe, sehr freundliches Personal, tolle Poollandschaft, seitliche Zimmer zum Nachbarhotel etwas laut (Lärm kommt vom Nachbarhotel), perfektes Essen. Zimmer sauber.
Kommentar des Hoteliers
Dear Mrs Martin, As a part of Kempinski Hotel The Dome Family, We would like to thank you for choosing our hotel as a destination for your vacation. Our main aim is to provide the best possible experiences for our guests, which will leave you with a desire to come back to us as soon as you can. The entire Kempinski Hotel The Dome Team is happy to be part of a great memory of your trip and looks forward to the pleasure of being your hosts again shortly. Warm Regards, Lady in Red Team, Kempinski Hotel The Dome
Reiseveranstalter: HolidayCheck Reisen
HolidayCheck Club-Punkte erhalten

