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Georg (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Februar 2018 • 2 Wochen • Strand
nicht zu empfehlen
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Im Allgemeinen sind wir mit den Rest-, Gastronomie und Animationsprogrammen zufrieden. In Bezug auf den Service können wir das leider nicht sagen. Das Personal ist unfreundlich. Wir fühlten uns nicht willkommen. Während des Aufenthaltes im Hotel war ein unangenehmer Vorfall, nämlich - der Diebstahl von Geld in Höhe von 200 Euro aus unserem Zimmer. Das Geld verschwand zwischen 23.02 und 24.02 aus dem Zimmer. Leider entdeckten wir den Verlust des Geldes zu spät, nämlich erst vor der Abreise am 01/03/18 um etwa 12:00 Uhr. Aus diesem Grund haben wir uns nicht mehr vor Ort an die Rezeption und Reiseleitung gewandt. Zumal die Angestellten vor Ort kein Deutsch sprachen. Unserer Meinung nach ist dies inakzeptabel, Geld aus einem Zimmer in einem 4-Sterne-Hotel zu stehlen!!! Wir sind viel unterwegs, aber solch ein Vorfall, selbst in einem 3-Sterne-Hotel, ist uns noch nie passiert.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Februar 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Georg
    Alter:61-65
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Greetings from Vista Sol Punta Cana. First of all we would like to thank you for the comments that you have left. It was very kind of you to have taken the time to write us, we really appreciate it. We are glad you have highlighted our good gastronomy and animation programs. We deeply regret that you were prevented from a memorable stay due to the inconvenience that you mentioned. At Vista Sol Punta Cana, we value all of our guests and any feedback that is provided. For us, all opinions of our guests are valid and heard, welfare and satisfaction of our guests is of utmost importance for us. It is important to mention that there is clear information in different areas of the hotel (Front Desk, lobby, welcome brochure, and room) about the safety deposit box Service: 10U $ entire stay 60$ in case you loss the key. The internal rules of our property, like the rest of establishments reported that any object outside of the safe is not the responsibility of the establishment in case of disappearance. In addition, the security of our clients is of utmost importance to us; we make consistent efforts to guarantee to our clients a safe atmosphere and all our staff members must overcome a rigorous selection process before being accepted in our company. Our hotel has a standard operating procedure for assuring the security of our clients; it allows us to control and monitor all entrances to guests’ rooms and it also includes a thorough method of inspection of employees that are coming in and out of the resort. Guests & staff areas are monitored 24/7. As a company focused on service, we continue working hard day by day for the optimization and improvement. We hope to have you with us again. Sincerely, Macarena Peña Guest Service