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Joachim (71+)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • November 2018 • 3-5 Tage • Strand
Können wir nicht weiterempfehlen
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Die Gartenanlage und die drei Pools sind wunderschön und sehr gepflegt. Leider waren zu viele Osteuropäer (Russen, usw.) im Hotel, was sich auf das Niveau ausgewirkt hat.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Wir hatten ein Zimmer (Nr. 5314) mit Meerblick gebucht und baten schon bei der Anmeldung um ein ruhig gelegenes Zimmer, was auch an der Rezeption bestätigt wurde. Leider war das genau das Gegenteil. Von dem nebenan gelegenen Hotel fuhren schon morgens um 5.00 Uhr große Müllastwagen an, welche mindestens 30 Minuten mit laufendem Motor beladen wurden. Auch über den Tag war es dort sehr laut, abgesehen von dem unschönen Anblick. Das Bad war total verschimmelt und es stank extrem. Trotz Hinweis hat sich die Situation nicht verbessert. In dem gesamten Block war es auch morgens sehr früh durch das Personal sehr laut.


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Das gesamte Essen hatte zu jeder Zeit keinen Geschmack, lauwarm und angebrannt. Die Getränke bei all inclusive waren sehr eingeschränkt und minderwertig.


    Service
  • Eher gut
  • Gar nicht!


    Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:3-5 Tage im November 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Joachim
    Alter:71+
    Bewertungen:7
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Greetings from Vista Sol Punta Cana. Thank you very much for your comment. Please accept our most sincere apologies for the unfortunate situation with your room allocation that made you feel uncomfortable during your holidays. You can be assured that corrective measures have been taken in order to avoid these situations from reoccurring. Room allocation requests are always subject to availability and at any case a guest must receive a room with a lower category than the one reserved. Please note that being located in the Caribbean the climate in the area is tropical and therefore it may be possible to experience a sensation of humidity in the environment. That is why all our rooms are equipped with air conditioners, which when turned on prevent heat from persisting in them. We deeply regret that our gastronomic offer did not meet your expectations. Our hotel offers a wide variety both in our bars (7), buffet (1) and the specialty restaurants (5) with the aim of meeting the culinary demands of different cultures who visit us. As a company focused on service, we are aware that it is thanks to the valuable comments from our customers that we can continue working for the optimization and improvement of our services. At breakfast, lunch and dinner time we offer to our guests a wide variety and fresh selection of vegetables, legumes, fruits, juices, fish, seafood, meat, pastries and more. It's important to mention that there are 4 theme nights weekly at the buffet (50% of the total gastronomy selection are typical and traditional plaits): *Dominican (Monday) * Spanish (Thursday) *Gala (Friday) *Italian (Sunday). However, quality is a subjective concept. We hope to see you again in our resort. Best Regards, Aiym Mukasheva Guest Service