Alle Bewertungen anzeigen
Giovanni Viceconte (56-60)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Paar • September 2019 • 2 Wochen • Sonstige
Unsere schlechteste ferien würden wir nicht empfe
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Das Hotel war nicht unsere Erwartung. Zimmer schlecht gereinigt. Badezimmer Katastrophe. An der Rezeption verstehen sie nur Englisch war sehr mühsam sich mit ihnen zu verständigen.


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Schlecht.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Schlecht
  • Sie verstehen nur Englisch.


    Lage & Umgebung
  • Sehr schlecht
  • Umgebung sehr isoliert.


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im September 2019
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Giovanni Viceconte
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear F3806UZamyr, Thank you for sharing your experience following your recent stay at the Virginia Family Resort. We were very concerned to read that you had experienced certain issues during your stay with us and would like to offer our sincere apology for this. We would like to assure you that our guests are the cornerstone of this hotel’s success and felt saddened to read that your experience at some points was not the one anticipated. Regarding our public relation manager, we would kindly like to inform you that she is always available during service time and constantly monitors and evaluates any kind of situation at all the areas of the resort. You could have gone to the front desk and just asked for her. If she was aware of any kind of your issues she would have helped you. Once again thank you for the feedback provided and hope to have the opportunity to welcome you again in Virginia Family Resort in the future in order to satisfy you in all aspects. Kindest Regards,