Das Hotel ist in die Jahre gekommen und sieht überhaupt nicht so aus, wie auf den Bildern im Internet. Im Großen und Ganzen eine Katastrophe! Wir sind nach 2 Tagen auf eigene Kosten ausgezogen.
- ZimmergrößeGut
- SauberkeitGut
- EssensauswahlGut
- GeschmackSehr schlecht
Ambiente beim Essen
- Badekleid & Shorts
Das Essen ist einfach nur schrecklich. Ich habe es noch nie erlebt, dass absolut gar nix geschmeckt hat.
- DeutschkenntnisseSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Pool
- SauberkeitEher schlecht
Aktivitäten am Pool
- Baden & Planschen
Wassertemperatur
- kalt
Nur erwartete Kosten
- Nein
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Konrad |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 8 |
Dear Konrad, First of all, we would like to thank you for taking the time to leave us a review regarding your stay at the TUI BLUE Suite Princess hotel, we regret that we did not meet all your expectations. We work daily on the preventive and corrective maintenance of our facilities, seeking to offer the best service to our guests, this being our top priority and for which we work hard every day. On the other hand, we are surprised by your comment regarding an unscheduled departure, as we have no record of it in our system. We sincerely regret that your experience was not completely satisfactory and thank you again for your time and sincerely hope that you will give us a second opportunity to demonstrate the quality and commitment that we are known for. Best regards, Princess - Customer Care Team